افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

امروز، سه میم کوین جدید در صرافی بایننس فهرست شده است

  • کد خبر : 364681
امروز، سه میم کوین جدید در صرافی بایننس فهرست شده است

صرافی بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که امروز سه سکه میم را فهرست می کند. این اقدام بایننس باعث افزایش توجه به این ارزهای دیجیتال شده و قیمت و حجم تراکنش های آن ها افزایش چشمگیری داشته است. به گزارش اسمارتک نیوز، سه میم کوین NIERO، TURBO و BabyDog […]

صرافی بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که امروز سه سکه میم را فهرست می کند. این اقدام بایننس باعث افزایش توجه به این ارزهای دیجیتال شده و قیمت و حجم تراکنش های آن ها افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، سه میم کوین NIERO، TURBO و BabyDog Coin (1MBABYDOGE) امروز در صرافی بایننس فهرست شده اند. قرار گرفتن در بورس بزرگی مانند بایننس معمولا تاثیر مثبتی بر تقاضا و قیمت ارزهای دیجیتال دارد و می تواند به رشد پروژه های مرتبط با آنها کمک کند.

لیست جزئیات 3 میم کوین در صرافی بایننس

صرافی بزرگ و قابل اعتماد Binance اعلام کرده است که در 16 سپتامبر (26 شهریور)، ساعت 13:30 بعد از ظهر تا به وقت تهران، سه سکه میم شامل سکه نیرو، توربو و بیبی داگ می شود. پس از فهرست شدن این آلتکوین ها، کاربران می توانند تجارت این آلتکوین ها را آغاز کنند. امکان واریز این آلتکوین ها به حساب کاربران یک ساعت قبل از انجام تراکنش فعال می شود، ضمن اینکه امکان برداشت در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) ساعت 13:30 به وقت تهران امکان پذیر خواهد بود.

طبق اعلام این صرافی، هر سه آلتکوین به همراه Seed Tag در این پلتفرم فهرست می شوند. وجود برچسب بذر در یک پروژه به این معنی است که پروژه دارای پتانسیل رشد بالایی بوده و در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. Seed Tag همچنین هشدار می دهد که نوسانات در این پروژه ها می تواند بالا باشد و ریسک بالایی در معاملات آنها وجود دارد.

معرفی آلتکوین های نیرو، توربو و بیبی داگ کوین

Niero altcoin (NIERO) روی پلتفرم بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است و به عنوان یک سکه میم محور جامعه شناخته می شود. این پروژه با هدف جذب و گسترش پایگاه کاربری خود از طریق رویکردی مبتنی بر حمایت مردمی و مشارکت جامعه اجرا شده است.

توربو آلتکوین (TURBO) در هر دو شبکه اتریوم و سولانا Available یک میم سکه است که با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است و هدف آن بهبود تجربه کاربری جامعه خود است.

سکه Baby Doge (Baby Doge Coin) با نماد (1MBABYDOGE)، در بلاک چین BnB هوشمند چین (BNB Smart Chain) و اتریوم راه اندازی شده است و متعلق به جامعه میم محبوب Dog Coin (DOGE) است. هدف این پروژه افزایش آگاهی در مورد پذیرش حیوانات خانگی و ایجاد یک جامعه سرگرم کننده و پویا است.

لازم به ذکر است که پس از اعلام این خبر قیمت این میم سکه ها به خصوص نیرو و بیبی دوج افزایش چشمگیری داشته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-16 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.