افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

امدادرسانی نیروهای عملیاتی کردستان به بیش از 950 مجروح – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 357423
امدادرسانی نیروهای عملیاتی کردستان به بیش از 950 مجروح – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کمک های تیم های عملیاتی هلال احمر استان اظهار داشت: از فروردین ماه سال جاری نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان حضور دارند. در 242 عملیات . وی تصریح کرد: این عملیات شامل 92 مورد تصادف، 73 مورد واژگونی، 3 مورد […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کمک های تیم های عملیاتی هلال احمر استان اظهار داشت: از فروردین ماه سال جاری نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان حضور دارند. در 242 عملیات .

وی تصریح کرد: این عملیات شامل 92 مورد تصادف، 73 مورد واژگونی، 3 مورد مفقودی، 9 مورد ویزیت حضوری، 22 مورد کوهستان، 3 مورد آبگرفتگی و سیلهشت مورد سقوط، 6 مورد در ایام اربعین حسینی، پنج مورد آتش سوزی چمن و موارد دیگر.

وی گفت: در تصادفات این مدت یک هزار و 251 فقره تصادف داشته است که بیش از 950 نفر مجروح شدند و از این تعداد 460 نفر گرمازدگی، 266 نفر در تصادف، 190 نفر بر اثر واژگونی خودرو مصدوم شدند. ، و 16 نفر در تصادفات کوهستانی مجروح شدند. گزارش شده است که پس از گزارش حادثه به مرکز EOC، نیروهای عملیاتی با تجهیزات امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل هلال احمر کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به هموطنان است. خوب وی بیان کرد: هلال احمر در این مدت در چندین مناسبت خدمات امدادی از جمله اربعین حسینی، عید سعید فطر، عید سعید قربان، عید غدیر خم، مسابقات ورزشی، تجمعات جمعی دیگر، نماز جمعه، عید نوروز و سایر روزها و مناسبت ها و همچنین 705 مورد کنترل فشار خون و 117 کنترل قند خون انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت 133 نفر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و 512 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 88 نفر نیز مصدوم شدند. ناجیان پس از رهاسازی، 31 بسته غذایی توزیع و 15 مجروح به مناطق امن منتقل شدند.

مدیرکل هلال احمر کردستان گفت: در عملیات 206 ناوگان حمل و نقل شامل آمبولانس، موتور آمبولانس، خودروی امدادی و …. اعمال شود دریافت کنید و 432 تیم عملیاتی برای امداد رسانی به هموطنان به محل حادثه اعزام شدند.

جلالی افزود: هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به هموطنان است و در صورت بروز حوادث و سوانح، تیم های امدادی برای ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.