افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

امت اسلامی می تواند رژیم صهیونیستی را از بطن جامعه اسلامی حذف کند

  • کد خبر : 370343
امت اسلامی می تواند رژیم صهیونیستی را از بطن جامعه اسلامی حذف کند

در حال تکمیل… آفتاب نیوز: دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان سی و هشتمین کنفرانس وحدت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. این دیدار همزمان با میلاد پیامبر اعظم محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) برگزار می شود. قاری محترم قاسم مقدمی […]

در حال تکمیل…

آفتاب نیوز:

دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان سی و هشتمین کنفرانس وحدت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

این دیدار همزمان با میلاد پیامبر اعظم محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) برگزار می شود.

قاری محترم قاسم مقدمی در ابتدای دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان همایش وحدت با رهبر انقلاب به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

پزشكان: اتحاد كشورهاي اسلامي مانع از دخالت بيگانگان مي شود

در ابتدای دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان سی و هشتمین کنفرانس وحدت، مسعود بیزیکیان رئیس جمهور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

رئیس جمهور در دیدار سران کشورهای اسلامی، سفرا و میهمانان کشورهای اسلامی، گفت: اگر با یکدیگر وحدت داشته باشیم و عقاید خود را کنار بگذاریم و به جبهه متحد در برابر دشمنان تبدیل شویم. ما می توانیم جامعه و کشور خود را آباد و آزاد کنیم و کشورهای مسلمان در سرزمین خود با یکدیگر روابط محترمانه داشته باشند و اقتصاد و فرهنگ و تجارت و امنیت خود را حفظ کنند و اجازه ندهند بیگانگان هر کاری می خواهند بکنند.

رهبر انقلاب: اگر امت اسلامی از توان درونی خود استفاده کند، رژیم صهیونیستی از بطن جامعه اسلامی حذف خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار گفتند: جنایات امروز رژیم صهیونیستی را ببینید. جنایاتی که آنها بی شرمانه و بدون تقلید در غزه، کرانه باختری و سوریه مرتکب می شوند به معنای واقعی کلمه جنایت است.

و افزود: طرف او (صهیونیست ها) مردان جنگ نیستند، بلکه مردم هستند. آنها نتوانستند مردان جنگی فلسطین را شکست دهند، بنابراین خشم جاهلانه و بدخواهانه خود را بر سر کودکان خردسال، بیماران در بیمارستان ها و مدارس کودکان نابالغ فرو بردند.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: این موارد به این دلیل است که ما از توان داخلی خود استفاده نمی کنیم، زیرا این قدرت داخلی می تواند رژیم صهیونیستی را از بطن جامعه اسلامی یعنی فلسطین و نفوذ، سلطه و مداخله آن حذف و حذف کند. قلدر آمریکایی را در این منطقه نابود خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.