افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

امتیاز شما حذف نشده است!

  • کد خبر : 385220
امتیاز شما حذف نشده است!

به گزارش بازار، بازی Mask Empire مهمترین سوالات کاربران خود را جمع آوری کرد و به آنها پاسخ داد. این موضوعات را بیشتر بررسی خواهیم کرد. 1. دستاوردها، سکه ها و درآمد ساعتی کاربران کجا رفته است؟ پس از شروع مرحله جدید Mask Empire، کاربران دیگر نمی توانند دستاوردهای قبلی خود را ببینند. با این […]

به گزارش بازار، بازی Mask Empire مهمترین سوالات کاربران خود را جمع آوری کرد و به آنها پاسخ داد. این موضوعات را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

1. دستاوردها، سکه ها و درآمد ساعتی کاربران کجا رفته است؟

پس از شروع مرحله جدید Mask Empire، کاربران دیگر نمی توانند دستاوردهای قبلی خود را ببینند. با این حال، بازی مذکور تاکید کرد که با اتمام مرحله ماینینگ، امتیاز کاربران برای آماده شدن برای رویداد تولید توکن (TGE) ثبت شد. به عبارت دیگر، این بازی یک مرحله جدید و کوتاه را با پاداش های اضافی راه اندازی کرده است تا آن را هیجان انگیز کند.

2. مرحله جدید از همان ابتدا به نفع تأثیرگذاران است زیرا مستلزم دعوت از دیگران است. این بی انصافی است!

دعوت از دوستان از ابتدا در Empire ماسک وجود داشته است. اما در مرحله دوم، فقط افراد جدیدی که به طور خاص در این مرحله دعوت شده اند، در توزیع پاداش محاسبه می شوند. در نتیجه، دعوت‌های قبلی اینفلوئنسرها تأثیری بر فاز جدید نخواهد داشت. هدف Mask Empire این است که همه مرحله جدید خود را در شرایط مساوی شروع کنند.

3. افزایش 5 درصدی پاداش به چه معناست؟ آیا عرضه توکن های Mask Empire افزایش یافته است؟

نه! مجموع عرضه توکن‌های Mask of Empire ثابت می‌ماند و در 690 میلیارد توکن X ضرب می‌شود، تنها 5 درصد از سهام توسعه‌دهنده آن بین کاربران توزیع می‌شود. گفتنی است بازی مذکور 75 درصد از پیشنهاد خود را به خریداران کوپن و ماینرها اختصاص می دهد و 25 درصد مابقی برای کاربران جدید و فازهای بعدی در نظر گرفته شده است.

4. توکن های فاز اول کاربران کجا هستند؟ Mask Empire فاز دوم را آغاز کرده است اما برای فاز اول به کاربران اعتباری نداده است.

یک عکس فوری از Mask of Empire از تمام معیارها و شاخص‌ها گرفته می‌شود، داده‌ها ذخیره می‌شوند و بازی ربات‌ها را پردازش و حذف می‌کند. در نتیجه، قبل از TGE، کاربران در دو سری پاداش دریافت می کنند: یکی برای تعداد توکن های به دست آمده در مرحله استخراج اصلی و دیگری برای مرحله Chill. همانطور که Mask Empire در بالا ذکر شد، شرکت یا عدم شرکت کاربران در مرحله دوم تاثیری بر نتایج مرحله اول شما نخواهد داشت.

5. آیا به بازی Mask of Empire کمک مالی کنیم؟

اینکه آیا به بازی مذکور کمک مالی می کنید یا خیر کاملاً به شما بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.