افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

امام جمعه کرج: کسانی که از آمریکا متنفر نیستند در تاریکی فرو می روند

  • کد خبر : 297706
امام جمعه کرج: کسانی که از آمریکا متنفر نیستند در تاریکی فرو می روند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز همه ما وظیفه داریم به حق توصیه کنیم که نمونه ای از تشویق مردم به حضور در انتخابات است. آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: انتخابات یکی […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز همه ما وظیفه داریم به حق توصیه کنیم که نمونه ای از تشویق مردم به حضور در انتخابات است.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است و در طول 45 سالی که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد بیش از 40 بار مردم داشته اند. به پای صندوق های رای آمدند و شرکت کردند، حداکثر نشان دادند و نتیجه آن مشارکت حداکثری عزت، اقتدار و امنیت ملی بوده است.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه برخی نکات را باید در نظر گرفت و به برخی دیگر توصیه کرد، گفت: مردم مسیری را انتخاب نکنند که کشور را 10 سال عقب بیاندازد یا با چالش جدیدی مواجه شود.

وی افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات باید جدی گرفته شود زیرا با لهجه نامزدها، اعلام مواضع، نحوه برخورد با رقبا، حق با چه کسانی می توان فهمید. تجربه کار، موقعیت های آنها در زمان های مختلف و حتی حمایت افراد برجسته.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: اصل کیست؟ باید در نظر گرفت که چه کسانی راه بنده رئیس جمهور را می روند و همه ما با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح راه خدمت شهید را ادامه می دهیم.

وی گفت: با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه حضور در تشییع شهدای خدمت را تقویت می کنیم. کاندیداها و حامیان آنها باید بدانند که سخنانشان مسؤولانه است و نباید طوری رفتار کنند که جامعه نگران شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: نباید طوری رفتار کنیم که دشمن طمع و سوء استفاده کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با دقت تصمیم بگیریم چرا که نباید هزینه کنیم. توجه به کلمات، اما به اعمال کاربر.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر رفتار اخلاقی حامیان نامزدهای انتخاباتی گفت: نیروهای ارزشی باید مراقب باشند که در دفاع از حق دچار اشتباه نشوند چرا که باطل و فساد اعتباری ندارد.

و افزود: خداوند متعال شفا را در حرام و باطل قرار نداده است و حسنات هم باید گفت.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مردم می گویند ایران را دوست دارند اما دلشان در آمریکا و اسرائیل است. آنهایی که از آمریکا متنفر نیستند، نتیجه کارشان تاریکی است، به همین دلیل ما در مقابل استکبار جهانی اعلام بی گناهی کامل می کنیم.

مناظرات را با دقت دنبال کنید

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: مناظرات باید با دقت دنبال شود و نامزدها نیز با توجه به تذکرات رهبری، فضائل و ادب را رعایت کنند. باید به گونه ای انجام شود که در سرزمین بیگانه بازی نکنیم و این مرحله مانند گذشته با افتخار و اقتدار و سربلندی به پایان برسد و برگ زرینی دیگر در تاریخ کشور رقم بخورد.

دهه ولایت و امامت بیانگر هدف خلقت انسان است

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه ولایت و امامت گفت: این ایام نشان دهنده هدف خلقت انسان است و اگر انسان اهل علم باشد پس به مقام قرب الهی نائل خواهید شد. توجه نکنید.

و افزود: باید بیاموزیم که از غیر خدا کاملا جدا باشیم و تربیت یافته مکتب انبیاء(ص) منکر است که نمونه های آن را در دفاع مقدس و دفاع مقدس دیدیم. پناهگاه .

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: آنچه بین افراد با ایمان پیوند ایجاد می کند ولایت است و امروز می بینیم که چگونه طلاب در کشورهای دیگر از اعمال حاکمان خود مبرا می شوند.

وی به جنایات اخیر اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر برای آزادی اسرای اسرائیل جنایت جنون آمیز دیگری را با بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی مرتکب شد. این جنایت به حدی فجیع بود که صداهایی از پاریس و لندن به گوش رسید و خواستار توقف جنایات شدند.

امام جمعه کرج در این قسمت از سخنان خود که با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همراه بود، افزودند: امروز وظیفه ما حمایت از مظلوم و اعلام عفو و فریاد مرگ بر اسرائیل است.

تغییر کاربری زمین باید به شدت رعایت شود

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در ابتدا جهاد سازندگی بود، پس چه خوب است که این نام با شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دوباره احیا شود. .

وی تاکید کرد: قبل از هر اقدامی باید از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلوگیری شود و اجازه ندهیم ساخت و ساز و تخریب طولانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دامداران و کشاورزان باید ارتباط خود را با دانشگاه ها و دانش بنیان ها تقویت کنند و برای جلوگیری از تخریب و نابودی آب و خاک برنامه ریزی مستند داشته باشند.

وی افزود: اکنون در استان البرز نیز با مشکل شوری آب مواجه هستیم که نیاز به برنامه ریزی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در ادامه گفت: موضوع آرد و نان به دلیل نقش موثری که در سلامت مردم دارد باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.