افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

امام جمعه کرج با تمجید از رئیسی به دولت روحانی حمله کرد

  • کد خبر : 147649
امام جمعه کرج با تمجید از رئیسی به دولت روحانی حمله کرد

آفتاب نیوز: حسین نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی در خطبه های نماز سیاسی روز جمعه ۲۶ آذرماه در مصلی اعظم امام خمینی رحمه الله علیه کرج سفر رئیس جمهور به استان البرز را برجسته کرد. از شما برای بازدید از مسکو سپاسگزاریم. وی در ادامه با قدردانی از سفر رئیس جمهور به استان البرز […]

آفتاب نیوز:

حسین نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی در خطبه های نماز سیاسی روز جمعه ۲۶ آذرماه در مصلی اعظم امام خمینی رحمه الله علیه کرج سفر رئیس جمهور به استان البرز را برجسته کرد. از شما برای بازدید از مسکو سپاسگزاریم.

وی در ادامه با قدردانی از سفر رئیس جمهور به استان البرز گفت: از مردم نجیب، بصیر و به موقع استان که برای استقبال و حماسه خلق کردند و چشم دشمنان را کور کردند تشکر و قدردانی می کنم. .

امام جمعه کرج بابیان اینکه امروز رئیس جمهور وارد منطقه ای شد که 5251 شهید تقدیم اسلام و انقلاب شد، البرز منطقه ای است که دانشمندان، علما، فرهیختگان و هنرمندان بزرگی داشته و دارد و استان سرداران شجاع و دلاور است. از جبهه های نبرد و شهدای لشکر 10 سیدالشهدا. .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه یادآور شد: استان البرز در دفاع از حرم جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) شهدای گرانقدر تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. در برابر تروریست های داعش و در زمینه دفاع از امنیت و حفظ سلامت مردم. امیدواریم در دور دوم سفر رئیس جمهور مانند سفر اول که برخی از مصوبات اجرایی شده منشاء خیر و برکت باشد و قطعا ایشان و وزرای محترم جلسات و پیگیری های زیادی داشته باشند. بالا. در مورد مشکلات

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به برخی از مشکلات مهم استان در حوزه آب، مسکن و اشتغال اشاره کرد و گفت: متاسفانه بخش بزرگی از این مشکلات به دلیل توان و توانمندی های استان مغفول مانده است. .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی بابیان اینکه اگر ایران چهار ایستگاه با این وسعت دارد، تنها البرز این ظرفیت را دارد، گفت: در حال حاضر شاهد ایستگاه های مختلفی در نقاط مختلف استان هستیم.

وی با بیان اینکه البرز به جای اینکه یک مقصد گردشگری باشد، یک مسیر گردشگری است، گفت: گردشگری یکی از عوامل درآمدزایی و ایجاد اشتغال است اما اینجا مقصد نیست و همه از اینجا عبور می کنند که ضرر بزرگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در جای دیگری اظهار داشت: کمبودهای فرهنگی و اجتماعی به دلیل حجم زیاد فعالیت های انجام شده است اما متاسفانه در برخی حوزه ها مشکلات حادی وجود دارد.

جت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه به وضعیت استان اشاره کرد و گفت: البرز استانی است که به یک معنا صنعتی است و نباید مشکل بیکاری داشته باشد اما متاسفانه اینگونه نیست و ارتباط دانشگاه با صنعت و پارک های علم و فناوری باید به طور فزاینده ای عمیق تر شوند.

وی در بخشی دیگر از هشدار بزرگ خود به رئیس جمهور گفت: اگر تمام دارایی های دولت را به دو قسمت تقسیم کنید و بخشی را صرف آموزش و کارکردهای مرتبط با آن کنید، قطعا ضرر نخواهید کرد زیرا بسیاری از مشکلاتی که مستلزم هزینه های گزاف است. حل شود آموزش و پرورش راه حل دارد. .

خطیب نماز جمعه کرج در بخشی دیگر از حضور رئیس جمهور در جمع مردم تشکر کرد و گفت: رئیس جمهور پرتلاش و پرتلاش است و از ایشان قدردانی می کنیم که به ارزش های اسلامی و انقلابی و خطاب آهن ربا پایبند هستند. از انقلاب

حضرت آقا از رئیس جمهور راضی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی بابیان اینکه رئیس جمهور در مسیری قدم برمی دارد که خواسته های رهبر معظم انقلاب و نظام را بر زمین نگذارد، اظهار داشت: رئیس جمهور در مسیری قدم برمی دارد که خواسته های رهبر معظم انقلاب و نظام را بر زمین نگذارد.

رؤسای جمهور در سازمان ها و جلسات بین المللی افتخار ایجاد می کنند

وی افزود: از رئیس جمهور محترم سپاسگزاریم چرا که ایشان در مجامع و جلسات بین المللی بدون لکنت، محکم و شیوا از اسلام، انقلاب و ارزش های دینی دفاع می کنند و در عین حال در بین اقشار مختلف مردم و انسان ها ظاهر می شوند. گروه ها بدون مشکل

نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز بابیان اینکه خداوند رئیس جمهور محترم را که در عرصه خدمت به مردم و خلق خدا فعالانه تلاش می کند، توانمند باشد، گفت: مردم ما کشور به ویژه البرز نشینان حاضریم در همه زمینه ها از دولت مردمی در مواردی که دستور می دهد حمایت کنیم.» کمک و کمک کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی بابیان اینکه مردم مشکلات پیش روی رئیس جمهور و مشکلات پیش روی وی را به خوبی درک می کنند، گفت: مردم به خوبی درک می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در حال گذراندن مشکلات هستند، گفت: سفره آنها کمتر پر است و در برابر سختی صبر می کنند، زیرا می دانند تمرکز حاکمانشان روی رشد کشور است و می دانند که دولت شروع نکرده است. پروژه ای جدید است و سعی می کند بیشتر درآمدی را که به دست می آورد برای پرکردن حفره های گذشته استفاده کند.

امام جمعه کرج بابیان اینکه مردم به آینده امیدوار هستند گفت: مردم دوست دارند رئیس جمهور و همکارانش با برنامه ریزی های دقیق و با بکارگیری نیروهای توانمند و کارآمد امید خود را تقویت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی افزود: رئیس جمهور محترم اگرچه جدی است اما جزم اندیشی دارند و مخلصانه کار می کنند اما دولت ایشان ارتباطی با رسانه ها ندارد و گره از فکر و اندیشه عقده ها نمی گشاید. به وجود می آیند که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.