افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

امام جمعه و استاندار قزوین شهادت رئیس جمهور و یارانش را تسلیت گفتند.

  • کد خبر : 269426
امام جمعه و استاندار قزوین شهادت رئیس جمهور و یارانش را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری و استاندار قزوین به مناسبت شهادت رئیس جمهور و یارانش به شرح زیر است: نام خدای مهربان ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفادارند، و در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری و استاندار قزوین به مناسبت شهادت رئیس جمهور و یارانش به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و از آنان کسانی هستند که امیدوارند و با کوچکترین تغییری آن را تغییر نداده اند (23/احزاب). )

در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا وعده داده بودند وفا کردند، برخی به شهادت رسیدند و برخی دیگر از دنیا رفتند. [همین] منتظر هستند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نشد

شهادت خادم الرضا (ع) خادم ملت و رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و وزیر انقلابی امور خارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان امام جمعه مردمی آیت الله سیدی به شهادت رسیدند. محمدعلی آل هاشم، آقای رحمتی، استاندار انقلابی و همراهانش در سقوط بالگرد. این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) و عموم مردم تسلیت عرض می نماییم. ایران، مسلمانان جهان و جبهه مقاومت که باعث درد و رنج ملت ایران، مسلمانان و آزادگان شد و برای بازماندگان صبر و سلامتی داریم. به گفته ولی عمار مسلم، دوستان عزیز، مطمئن باشید که هیچ وقفه ای در کار کشور ایجاد نمی شود و مسئولان با جدیت کار خود را انجام می دهند.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.