افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

امام جمعه قزوین: ذلت کشورهای منفعل در برابر جنایات صهیونیست ها نزدیک است

  • کد خبر : 400962
امام جمعه قزوین: ذلت کشورهای منفعل در برابر جنایات صهیونیست ها نزدیک است

به گزارش خبرنگار آیرین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه تصریح کرد: سران دولت های خاموشی که نظاره گر کشتار مردم غزه و لبنان هستند سکوت کرده و نام کشورهای اسلامی و حامیان صهیونیسم و ​​موشک فرستادن در راه را یدک می کشند. آنها رژیم صهیونیستی را فریب […]

به گزارش خبرنگار آیرین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه تصریح کرد: سران دولت های خاموشی که نظاره گر کشتار مردم غزه و لبنان هستند سکوت کرده و نام کشورهای اسلامی و حامیان صهیونیسم و ​​موشک فرستادن در راه را یدک می کشند. آنها رژیم صهیونیستی را فریب می دهند، می دانند که روز به روز در چشم مردم مسلمان ذلیل می شوند و مردم خود را از این رهبران خاموش و خائن جدا می کنند.

وی با بیان اینکه سران کشورهای خائن و ساکت منطقه باید بدانند که آینده منطقه در گرو اراده مردم است، گفت: صهیونیست ها باید بدانند که در آینده جهان جایی ندارند و … به هر کجا که کوچ می کنند از خشم و نفرت مردم دنیا پر می شوند، چاره ای جز مرگ ندارند. مصداق شریفش همین آیه قرآن است که می فرماید اگر می خواهید فتنه را ریشه کن کنید باید آنها را بکشید و نسلشان را نابود کنید.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مغز این رژیم منحوس است، گفت که روزی کودکان فلسطینی فلسطین را فراموش می کنند، اما اکنون فرزندان آن روز، مبارزان بزرگی علیه این رژیم صهیونیستی هستند که کودکان می کشند. . و فرزندان آنها نیز مبارز خواهند بود.

امام جمعه قزوین گفت: مقام معظم رهبری هفته گذشته خطبه ای تاریخی ایراد کردند و نکات بسیار مهمی را بیان کردند که ما باید آن را اوج کار خود بدانیم.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: رهبران می گفتند حزب الله میوه شیرین رابطه شجره طبیعی است که هزاران سال است ایران اسلامی و لبنان پیوند و برادری داشتند و یکی از ثمرات این ارتباط معنوی آزادی است. از شر رژیم صهیونیستی.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: عبدالصمد جبل 400 سال پیش امام جمعه قزوین بوده که نشان از تاریخ اسلام در این استان است، بهترین شاگرد وی محمد حسین معروف به شیخ بهائی است. . و مردم ایران مدیون آموزه های دینی خود هستند.

امام جمعه قزوین در ادامه شهادت مظلوم حاج آقا مصطفی خمینی فرزند امام (ره) را گرامی داشتند و افزودند: خون دلشان را خوردند تا زیرساخت های امروز جمهوری اسلامی که زبانزد است. ارائه شده است.” از جهان و اسلام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.