افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

امام جمعه جدید زنجان را بیشتر بشناسیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399177
امام جمعه جدید زنجان را بیشتر بشناسیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهرستان منصوب شد. زنجان. . حجت الاسلام سید مصطفی حسینی در سال 1361 در شهر زنجان به دنیا آمد و در سال 1375 برای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهرستان منصوب شد. زنجان. .

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی در سال 1361 در شهر زنجان به دنیا آمد و در سال 1375 برای تحصیل علوم حوزوی وارد حوزه علمیه قم شد.

در سال 1392 دروس سطح عالی حوزه را به پایان رساند و سپس از محضر آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، تبریزی و جوادی آملی در دروس خارج فقه، اصول و تفسیر بهره برد. حجت الاسلام حسینی دارای دکترای حرفه ای مدیریت دولتی از دانشگاه امام حسین (ع) است.

عمده فعالیت های علمی، تبلیغی و اجرایی حجت الاسلام حسینی به عنوان قاری و حافظ کل قرآن کریم بر محور قرآن است و از این رو وی به عنوان یکی از چهره های سرشناس و برجسته کشور شناخته می شود. در حوزه قرآن

فعالیت در حوزه های مختلف قرآنی از جمله معاونت مؤسسه جمعیت القرآن، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس مرکز سمینارهای قرآن، معاونت فرهنگی حرم حضرت معصومه(س). (ص)، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، رئیس مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور، رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان خیرین و خیرین. امور کشور و مدیر مؤسسه نورالثقلین از سوابق و مسئولیت های شغلی وی است.

تدریس دروس مدیریت فعالیت های قرآنی، تألیف چندین کتاب تفسیر و تدریس دروس سمینار و تدریس در حوزه و دانشگاه از دیگر فعالیت ها و خدمات وی می باشد.

پیش از این آیت الله علی خاتمی از سال 1390 تا 1403 نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.