افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

امام جمعه بوشهر: رهبری در مورد مشکلات قوای سه گانه وارد جزئیات نمی شوند. امام جمعه اهواز: انتقام خون شهید هانیه حساب شده و دردناک خواهد بود.

  • کد خبر : 338141
امام جمعه بوشهر: رهبری در مورد مشکلات قوای سه گانه وارد جزئیات نمی شوند. امام جمعه اهواز: انتقام خون شهید هانیه حساب شده و دردناک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس کعبی در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: کابینه دولت چهاردهم از 10 مرداد آغاز به کار کرد و رای قاطع مجلس به دولت چهاردهم فرصتی برای خدمت به ایران و مردم است. تا حد امکان به گزارش مهر، امام جمعه موقت اهواز افزود: خدمات دولت سرمایه ملی است و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس کعبی در خطبه های نماز جمعه اهواز گفت: کابینه دولت چهاردهم از 10 مرداد آغاز به کار کرد و رای قاطع مجلس به دولت چهاردهم فرصتی برای خدمت به ایران و مردم است. تا حد امکان

به گزارش مهر، امام جمعه موقت اهواز افزود: خدمات دولت سرمایه ملی است و خدمات دولت به ویژه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی نباید نادیده گرفته شود.

امام موقت اهواز خاطرنشان کرد: این روزها طناب کشی های بی ثمر کشور را طاقت فرسا کرده است و برای پیشبرد کشور باید به افراد آگاه و توانمند تکیه کنیم.

وی گفت: انتقام خون شهید هنیه حساب شده، برنامه ریزی شده و دردناک خواهد بود و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح و هماهنگی حزب الله لبنان و مقاومت عراق برای حمایت از غزه قابل تقدیر است.

امام جمعه بوشهر: چون عمر دولت سیزدهم کوتاه بود، برخی تلاش ها نتیجه نداد.

یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت الله رئیسی را گرامی داشت. وی گفت: امروز اولین روز هفته دولت است.

جمالی با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم تصریح کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی و یارانش، با رهنمودها و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت ظرف 100 روز برگزار شد و در تاریخ 14 دولت تشکیل داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از شهادت آیت الله رئیسی اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان ولی فقیه انجام شد، خاطرنشان کرد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، دولت جدید موفق شد. بدون هیچ مشکلی تشکیل شده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر دو اولویت مهم دولت جدید را معیشت مردم و توجه به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی اعلام کرد و تصریح کرد: در چارچوب اولویت های دفتر مقام معظم رهبری، حضرت عالی تصریح کرد، وی وارد جزئیات بحث با قوای سه گانه نمی شود. هر دولتی حق انتخاب دارد و آثار مسئولیت این انتخاب بر دوش آنهاست.

وی افزود: حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی همان چیزی است که مقام معظم رهبری مدیریت می کنند، همه اینها به برکت خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس، مظلومان، مدافع است. حرم که به فتنه ها، سلامت، شکل خدمت و امروز آحاد جامعه مدیون خون پاک این شهدا هستند.

سرپرست امام جمعه بوشهر با اشاره به اقدامات دولت آیت الله رئیسی تصریح کرد: چون عمر دولت کوتاه بود، برخی کارها به نتیجه نرسید، اما کارهای خوبی در سطح ملی و استانی آغاز شد و برخی از آنها به ثمر نشستند.

جمالی با بیان اینکه در سطح ملی اقدامات مهمی در زمینه زیرساخت های اقتصادی در دولت سیزدهم انجام شد، تصریح کرد: در این زمینه هزاران کارخانه تعطیل و نیمه فعال مجددا فعال و وارد تولید شدند و روابط خارجی قابل احترامی بر اساس مصالح نظام اسلامی شکل گرفت. جمهوری ایران.

جمالی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان و محکومیت این فجایع گفت: متأسفانه سکوت سنگی سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری را فرا گرفته است. در این رویدادها.

امام جمعه زاهدان: در سیستان و بلوچستان استان های شیعه و سنی نیز در رنج هستند.

مصطفی مهامی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان ضمن دعوت به تقوای الهی و تسلیت اربعین حسینی گفت: انتظار علمای اهل سنت این است که در راستای فرقه خود عمل کنند و حرف بزنند. حنفی .

وی ادامه داد: نتیجه این تفکرات انحرافی داعش است بنابراین کسانی که تحت تاثیر این صحبت ها قرار می گیرند باید در سیستان و بلوچستان در کنار سایر استان های شیعه و سنی کشور اربعین بر اساس واقعیت عمل کنند.

آمدند، چه آنهایی که مشرف شدند و چه کسانی که راهپیمایی کردند یا در این مسیر خدمت کردند.

این حقوقدان تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 هزار زائر پاکستانی برای زیارت وارد کشور شده اند اما باید بدانیم که امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است و باید در طول سال این را داشته باشیم و نداشته باشیم. در یک روز یا روزهای خاص این ارائه خدمات باید ادامه داشته باشد، پیشنهاد می کنم کمپین با عشق امام حسین (ع) آغاز شود و همه کسانی که می توانند و می توانند کمک کنند باید در زیرساخت های مختلف مورد نیاز استان سرمایه گذاری کنند. اگر بتواند به عشق امام حسین (ع) خدمت کند.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت و روز کارمند افزود: دولت های مختلف آمدند و هر کدام کارهایی انجام دادند و تلاش کردند، اما ایرادات و کاستی هایی هم داشت، در دولت سیزدهم توجه و توجه به استان افزایش یافت، توسعه یافتگی. اقدامات زیربنایی افزایش یافته و اقدامات در سفرهای اخیر گزارش های مختلفی از خدمات ارائه شده ارائه شده است.

امام جمعه زاهدان اذعان داشت: با وجود همه اقدامات، استان همچنان نیازمند توجه بیشتر است، البته استان قابلیت های رشد زیادی دارد، اقدامات مختلفی در شهر زاهدان انجام شده است اما مردم گلایه هایی دارند که باید به آنها توجه شود.

وی بیان کرد: ما نیز به دولت جدید تبریک می گوییم و امیدواریم مشکلات مردم را برطرف کند و به فضل الهی اقدامات مطلوبی برای توسعه کشور انجام دهد.

وی اذعان داشت: اربعین حرکتی نمادین و قدرتمند است که منجر به آزادی مسلمانان، نجات مسجدالاقصی و مردم غزه می شود و اساس فرج است.

27211

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.