افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

امامزاده های معروف تهران / اینها عاشقی هستند که گرد هم می آیند

  • کد خبر : 393740
امامزاده های معروف تهران / اینها عاشقی هستند که گرد هم می آیند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که هرکسی دوست دارد بهترین ها را برای خود داشته باشد و برای رسیدن به آن تلاش می کنند زیرا می گویند بدون رنج رسیدن به بهترین ها ممکن نیست و بنابراین به نظر آنها باید به بهترین ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که هرکسی دوست دارد بهترین ها را برای خود داشته باشد و برای رسیدن به آن تلاش می کنند زیرا می گویند بدون رنج رسیدن به بهترین ها ممکن نیست و بنابراین به نظر آنها باید به بهترین ها برسیم. شما بهترین کاری را که می توانید انجام می دهید و ارزش چیزی را که به دست آورده اید می دانید. مثلاً اگر قصد خرید یک ماشین خوب را دارید، وقتی خراب شد، آن را به بهترین تعمیرگاه های خودرو در تهران ببرید. این نشان می دهد که ماشین شما مهم است. برای شما و اینکه شما هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام می‌دهید تا سال‌ها برای شما کار کند و سالم بمانید.

البته، دستیابی به بهترین ها می تواند برای بسیاری از افراد جنبه مادی داشته باشد، در حالی که دستیابی به بهترین ها می تواند حالت روحی نیز به خود بگیرد، به عنوان مثال، اگر می خواهید هر بار که آن ها را به یاد می آورید، بهترین خاطرات را با خانواده و دوستان خود بسازید. خاطرات ، لبخند بر لبان شما ظاهر می شود. برای این منظور باید به دنبال بهترین راه ها باشید. به عنوان مثال می توانید هم اکنون در بهترین پارک های تهران یا در زیباترین شهرک های تهران برنامه ای برای تفریح ​​با آنها داشته باشید. خاطره ای خوش و به یاد ماندنی به گونه ای که وقتی در جمع شما ذکر می شود همه به اتفاق می گویند روزگار خوبی بود. حال در این مقالات به شما کمک می کنیم تا بهترین ها را در زمینه های مختلف در کلان شهر تهران پیدا کنید تا کار شما در این زمینه راحت تر شود، اما مقاله امروز می تواند خاص تر باشد زیرا می خواهیم در مورد معروف ترین آنها صحبت کنیم. امامزاده. بیایید در مورد تهران صحبت کنیم، آنها می توانند محل گردهمایی خوبی برای مادران و مادربزرگ ها و البته عاشقانی باشند که دوست دارند با من نذر کنند، پس برای دیدار با آنها همراه ما باشید.

امامزاده صالح (ع)

امامزاده صالح فرزند امام موسی کاظم (ع) است و مرقد آن حضرت در منطقه تجریش تهران واقع شده است و چنان که گفته می شود ضریح در قرن هفتم و هشتم هجری قمری ساخته شده و بعدها بازسازی شده است. در زمان های مختلف معماری این بنای امامزاده بسیار دیدنی و خاص است به طوری که هر چقدر هم که برای زیارت به آنجا بروید مطمئنا مانند روز اول از زیبایی حرم شگفت زده خواهید شد و از حس خوب آن نیز شگفت زده خواهید شد. اتفاقی که در این امامزاده می افتد و حال شما را خوب می کند. اصلاً نمی شود آدمی به تجریش تهران برود و دلش برای رفتن به این امامزاده نباشد. پس اگر در هیاهوی شهر به دنبال مکانی برای جلا دادن روح خود هستید، می توانید از آن دیدن کنید. این مکان پر از معنویت

آدرس: شهر تهران، ضلع جنوب شرقی میدان تجریش، حرم امامزاده صالح

امامزادگان معروف تهران

امامزاده زید (ع)

یکی از امامزاده های معروف تهران که ضریح آن در بازار تهران قرار دارد امامزاده زید است. از زندگی نامه، علت سفر و نحوه مرگش اطلاعات کافی در دست نیست، اما بر اساس او است. کتیبه ای که بر روی جعبه چوبی بقعه امامزاده یافت شد. نسب او به امام سجاد (ع) می رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین ضریح این امامزاده در محله صفویه ساخته شد اما در زمان فتحعلی شاه این ضریح به کلی ویران شد و ضریح جدیدی جایگزین آن شد و اکنون یکی از زیارتگاه ها به حساب می آید. زیباترین اماکن مذهبی تهران صبح تا بعد از نماز مغرب باز است.

آدرس: استان تهران، خیابان خیاط‌ها بازار، خیابان پاچنار، خیابان کفاش بازار، امامزاده زید (ع)

امامزادگان معروف تهران

امامزاده عبدالله (ع)

امامزاده عبدالله را می توان از امامزاده های معروف شهرری دانست که منسوب به امام زین العابدین (ع) است. این امامزاده در قم متولد شد و در شهرری وفات یافت. اولین مقبره آن در دوره صفویه ساخته شد و اتاق های اطراف صحن پهلوی سال ها به عنوان اقامتگاه خانوادگی مورد استفاده قرار می گرفت. این امامزاده آنقدر حس خوبی به آدم می دهد که رفتنت با خودت و بازگشتت با خداست، پس اگر دلت به خاطر سختی روزگار شکست، می توانی با بازدید از این فضا آرام بگیری.

آدرس: استان تهران، منطقه مرکزی، شهرستان ری، خیابان ورامین، خیابان فداییان اسلام، حرم امامزاده عبدالله

امامزادگان معروف تهران



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.