افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

امارات از سد هنگ کنگ گذشت

  • کد خبر : 178741
امارات از سد هنگ کنگ گذشت

تیم های فوتبال ژاپن و ویتنام در نخستین دیدار از گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 در ورزشگاه بین المللی خلیفه قطر با قضاوت محمدتقی الجعفری به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی به پایان رسید. برای امارات متحده عربی 3-1. ترکیب تیم ملی امارات. خالد عیسی، زید سلطان، خلیفه الحمادی، […]

تیم های فوتبال ژاپن و ویتنام در نخستین دیدار از گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 در ورزشگاه بین المللی خلیفه قطر با قضاوت محمدتقی الجعفری به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی به پایان رسید. برای امارات متحده عربی 3-1.

ترکیب تیم ملی امارات.

خالد عیسی، زید سلطان، خلیفه الحمادی، بدر ناصر، عبدالله ادریس، یحیی نادر، عبدالله رمضان، کایو کانیدو، تهنون الذوبی، فابیو دی لیما، سلطان عادل

ترکیب تیم ملی هنگ کنگ.

یاپ هونگ فای، چان شینیچی، لی انگای هوی، یو تسه نام، اولیویه گربیگ، تان چون لوک، وو چون مینگ، فلیپ چان سیو کوان، مکس پون پو هین، مت اور، اورتون کامارگو

احتیاط در دستور کار هر دو تیم

هر دو تیم سعی کردند در دقایق ابتدایی این دیدار مراقب باشند. اگرچه در ابتدای نیمه اول این دیدار امارات بود که صاحب توپ و میدان بود و درصد مالکیت توپ در 15 دقیقه ابتدایی بازی بیش از 70 درصد بود اما نتوانستند. موقعیت خاصی را در دروازه حریف قرمزپوش خود ایجاد کنید. در ادامه این دیدار این بازیکنان هنگ کنگ بودند که با دوندگی بیشتر و یا استفاده از ضدحملات سعی داشتند مدافعان اماراتی را تحت فشار قرار دهند که ناکام ماندند.

امارات اولین پنالتی جام را به ثمر رساند

اماراتی ها کم کم برتری خود را در کنترل توپ و میدان به رقیب تحمیل کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه سی و دوم این دیدار در حالی که پشت محوطه جریمه هنگ کنگ کنگ بودند. ، مهاجم اماراتی در داخل محوطه شوت زد و به دست گربیگ ضربه زد. داور بازی ابتدا خطای هند را اعلام نکرد اما پس از بررسی در اتاق فیلم کمک داور، خطای هند اعلام شد تا «علامیری» در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی گل هنگ کنگ را به ثمر برساند و بازی یک بر صفر شود. .

شروعی متفاوت و گل تساوی هنگ کنگ در نیمه دوم

بازیکنان تیم هنگ کنگ نیمه دوم این دیدار را متفاوت و تهاجمی برای رسیدن به تساوی آغاز کردند که در دقیقه 49 بازی به نتیجه رسیدند. چان شینیچی هافبک فوروارد هنگ کنگ از غفلت مدافعان این تیم در حمله به دروازه امارات استفاده کرد و اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

بار دیگر برتری سرخپوشان امارات متحده عربی

شادی بازیکنان هنگ کنگ تنها 3 دقیقه به طول انجامید و این امارات بود که روی دروازه هنگ کنگ فشار آورد که با وجود درخشش دروازه بان این تیم، بار دیگر از حریف پیشی گرفت تا اولین دیدار خود در جام هجدهم را به پایان برساند. با یک پیروزی

دیداری محتاطانه که با یک پنالتی به سود امارات تمام شد

پس از گل دوم امارات، دو تیم با احتیاط بازی را ادامه دادند و بازی عمدتاً در میانه میدان انجام شد و دو تیم تنها چند موقعیت نصفه و نیمه وارد دروازه یکدیگر کردند و در نهایت سرخپوشان بازیکنان امارات متحده عربی با حمله به دروازه مدافعان هنگ کنگ، این تیم را مجبور به خطا کردند و دومین پنالتی مسابقه را به سود شاگردان بنتو اعلام کردند. اماراتی ها در دقیقه 95 گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا بازی 3-1 شود.

گل دوم هونگ گنگ مردود اعلام شد

پس از گل سوم امارات، بازیکنان هنگ کنگ که نمی خواستند با شکست زمین را ترک کنند، برای گلزنی تلاش کردند. تلاش آنها به ثمر نشست و در دقیقه 101 گل دوم را به ثمر رساندند که با قضاوت ویدیویی باطل اعلام شد تا دیدار دو تیم با نتیجه 3-1 به سود سفیدپوشان به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.