افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

الهه منصوریان بالاخره عروس شد! / داماد شجاع قهرمان ووشو جهان کیست؟ + عکس ها و نظرات عجیب خانم قهرمان

  • کد خبر : 263493
الهه منصوریان بالاخره عروس شد!  / داماد شجاع قهرمان ووشو جهان کیست؟  + عکس ها و نظرات عجیب خانم قهرمان

خواهران منصوریان در کشورمان ورزشکاران موفق و سرسختی هستند که پس از شرکت در برنامه ماه عسل احسان علیخانی و افشای زندگی خانوادگی او شهرت یافت و زندگی خصوصی او زیر ذره بین طرفداران قرار گرفت. به تازگی عکسی از الهه منصوریان با آرایش خاص و تاج گلی روی سرش با عنوان عکس عروسی الهه […]

خواهران منصوریان در کشورمان ورزشکاران موفق و سرسختی هستند که پس از شرکت در برنامه ماه عسل احسان علیخانی و افشای زندگی خانوادگی او شهرت یافت و زندگی خصوصی او زیر ذره بین طرفداران قرار گرفت. به تازگی عکسی از الهه منصوریان با آرایش خاص و تاج گلی روی سرش با عنوان عکس عروسی الهه منصوریان در شبکه های اجتماعی دست به دست شده که این ورزشکار در مورد آن توضیح داده است. در ادامه این قسمت از نمانک توضیحاتی در مورد ماجرای واقعی عکس عروسی ویروسی الهه منصوریان ارائه می کنیم.

الهه منصوریان دارنده سه مدال طلای قهرمانی جهان که تجربه بازی در یک فیلم انفرادی را در کنار رضا عطاران دارد، عکسی از خود با تاج گلی منتشر کرد و درباره ازدواجش و نحوه عروس شدنش نوشت:

در نهایت ما هم دوست دختر شدیم، اما در فیلم بلافاصله قطع شد.

فیلم «کات آف» روایتگر داستانی عاشقانه در یک شب کرونا است که تهران را با زلزله های 5 ریشتری به لرزه در می آورد.

در واقع عکس های منتشر شده مربوط به حضور او در این فیلم بوده و بخشی از گریم اوست.

بیوگرافی مختصری از الهه منصوریان.

الهه منصوریان متولد 1370 در سمیرم اصفهان و سومین خواهر ورزشکار منصوریان است. او خواهرانی به نام های مرضیه، سهیلا، شهربانو، رازی و یک برادر به نام جواد دارد. الهه از 6 سالگی به همراه دو خواهر بزرگترش شهربانو و سهیلا در زمین های کشاورزی اجاره ای کار می کردند و با پدرشان گندم چینی می کارند و سیب می چیدند. در جوانی پدرشان به بهانه کار به شیراز رفت و به دلیل فقر و مخارج زندگی دیگر برنگشت.

از بین دو خواهر دیگر، الهه اولین نفری بود که به رشته ووشو رفت، سپس خواهران دیگر را به باشگاه خود جذب کرد تا این رشته را دنبال کنند. او اولین نفر از خانواده منصور بود که نام خود را در ووشوی ایران مطرح کرد و قهرمان آسیا و جهان شد.

الهه منصوریان

الهه منصوریان

الهه منصوریان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.