افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

الهه حصاری با استایلی شیک، کژوال و جذاب; پری یک مانتوی فسیلی تا انگشتان پا پوشیده است!

  • کد خبر : 23712
الهه حصاری با استایلی شیک، کژوال و جذاب;  پری یک مانتوی فسیلی تا انگشتان پا پوشیده است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 27 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال 1386 با فارغ التحصیل شدن در رشته زبان و ادبیات انگلیسی آغاز کرد. علاقه‌اش به بازیگری را به کلاس‌های بازیگری برد و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 27 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال 1386 با فارغ التحصیل شدن در رشته زبان و ادبیات انگلیسی آغاز کرد. علاقه‌اش به بازیگری را به کلاس‌های بازیگری برد و آشنایی با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را به سمت بازیگری حرفه‌ای سوق داد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۶۷ جلوی دوربین رفت. در همان سال. وی همچنین در فیلم ناطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی ایفای نقش کرد و از نمونه کارهای او می توان به نقش نگار، انتهای خیابان هشتم، ممنوعه، دره صبح میشه، فسیل، سوفی و ​​دیوان، آهنگ، قلب یخی و تمساح اشاره کرد. . . جالب است بدانید که این بازیگر جوان و با استعداد علاوه بر اینکه در نقش هایش درخشنده است، در انتخاب لباس و استایل نیز خوش درخشیده است تا جایی که همه طرفدارانش به استایل و لباس هایی که در آن به نظر می رسد اشاره می کنند. . الهه حصاری بیشتر اوقات لباس های راحتی و هوشمندانه می پوشد و تصمیمات خود را بسیار دقیق و با دقت می گیرد.

الهه حصاری حدود هشت سال است که نوشابه و نان سفید نمی خورد. او همیشه از نان جو و نان سبوس دار استفاده می کند، بنابراین می توان گفت سبک و زیبایی خوب خود را مدیون این سبک غذا خوردن و زندگی است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین استایل های جذاب الهه حصاری آشنا شوید.

سبک الهه حصاری

الهه حصاری با مانتو کارگاهی گجت در اکران خصوصی فیلم گربه سیاه

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، الهه حصاری یکی از بازیگرانی است که لباس راحتی می پوشد. Smart Casual ترکیبی پیچیده‌تر از هر دو حالت غیررسمی و نیمه رسمی است و برای موقعیت‌هایی مانند یک جلسه کاری در یک کافه یا یک جلسه آخر هفته با دوستان قدیمی مفید است. استایل الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم گربه سیاه دقیقاً همان چیزی است که ممکن است اسمارت کژوال نامید. به عنوان مثال، کت بلند کلاسیک و نیم بوت با شلوار جین دقیقاً یک ترکیب هوشمندانه و غیررسمی است. الهه حصاری یک امضای شخصی برای استایل خود دارد که انتخاب او از مانتوهای بلند و بلند است.

سبک الهه حصاری

سبک الهه حصاری

الهه حصاری در مراسم اکران خصوصی فیلم «تمساح» کتی تمام قد می پوشد.

از ویژگی های بارز استایل حصاری می توان به ترکیب رنگ های متنوع زیبا و بلاتکلیفی در انتخاب استایل و انتخاب لباس های متناسب با اندام اشاره کرد. بله همانطور که گفتیم الهه حصاری معمولا در لباس هایش لباس هایی را انتخاب می کند که استایل کژوال و در عین حال کلاسیک دارند. به عنوان مثال، کت های بلند یا کت های بلند بپوشید و آن ها را با شلوار جین و شلوار تنگ ست کنید. فراموش نکنید که الهه حصاری برای این تیپ بسیار شیک همه اکسسوری ها را به جز تونیک مشکی انتخاب کرده تا از زیبایی کتش کم نشود.

سبک الهه حصاری

سبک الهه حصاری

به همین مناسبت الهه حصاری با سبکی مینیمال در برآمدگی زخم

استایلی که الهه حصاری برای پخش سریال «ذوب کاری» انتخاب کرد، شامل مانتو مینیمال و کرم، شال سفید، شلوار جین و شلوار رنگ روشن بود. به طور کلی این استایل سبک کژوال و مینیمالیستی داشت به طوری که می توان گفت برای شرکت در مراسمی از این دست گزینه بسیار مناسبی است. برای انتخاب لباس و داشتن استایل کژوال هوشمند باید به آیتم های اصلی این استایل توجه کنید. اجناسی مانند کفش و کفش کتانی، پیراهن، شلوار، مانتو و شال ساده و اغلب به رنگ های خنثی از جمله اقلامی هستند که از ارکان اصلی این سبک هستند.

سبک الهه حصاری

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل الهه حصاری به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.