افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

الناز شاکردوست: گفتند با علیرضا حقیقی ازدواج کردم! پدرم به من زنگ زد و گفت: بدون اجازه ما ازدواج کردی؟ فقط یکبار دیدمش

  • کد خبر : 406336
الناز شاکردوست: گفتند با علیرضا حقیقی ازدواج کردم! پدرم به من زنگ زد و گفت: بدون اجازه ما ازدواج کردی؟ فقط یکبار دیدمش

این بازیگر کاملا آشناست علیرضا حقیقی تکذیب کرد گفت: فقط یک بار در سینما دیدم خبر ازدواج ما کذب محض است حتی بعد از انتشار این خبر پدرم با من تماس گرفت و گفت: بدون اجازه ما ازدواج کردی؟ برای انتشار این خبر شکایت کنید » الناز شاکردوست اگرچه او اساساً ملاقات با علیرضا حقیقی، […]

این بازیگر کاملا آشناست علیرضا حقیقی تکذیب کرد گفت: فقط یک بار در سینما دیدم خبر ازدواج ما کذب محض است حتی بعد از انتشار این خبر پدرم با من تماس گرفت و گفت: بدون اجازه ما ازدواج کردی؟ برای انتشار این خبر شکایت کنید »

الناز شاکردوست اگرچه او اساساً ملاقات با علیرضا حقیقی، 11 بهمن را تکذیب کرد، اما خبرگزاری رسمی ایسنا از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای این فیلم خبر داد. در آن خبر از علیرضا حقیقی، دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست یاد شد. این خبر روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در یک ماه گذشته هیچ یک از طرفین این خبر را تکذیب نکردند.

وی با این حال در خصوص اتفاقی که در روز اکران فیلم «فاصله» افتاد، می گوید: برای دیدن فیلم من آمده بودند. آقای حقیقی را تا به حال ندیده بودم، اما وقتی با مردم عکس یادگاری می گرفتم، به من نزدیک شد و از من برای بازی در فیلم تشکر کرد. روز بعد شایعات شروع شد و چند هفته بعد روزنامه ها برای من شوهر پیدا کردند، هرچند ازدواج نکرده ام.

شاکردوست در خصوص اینکه چرا در آن زمان نسبت به این خبر واکنشی نشان نداد، گفت: من در آن زمان در سفر بودم، به همین دلیل از این خبر مطلع نشدم، به همین دلیل در آن زمان واکنشی به این خبر نداشتم. هرچند در یک ماه اخیر این ستاره سینما نسبت به دنباله انتشار این شایعه در نشریات مختلف واکنشی نشان نداده است.

این بازیگر سرشناس درباره این شایعه که به دنبال حقیقی به یکی از زمین های پرسپولیس رفته و خیلی از نزدیکان پرسپولیس آنها را با هم دیده اند، گفت: من فقط یک بار آنها را دیدم.

با خنده ادامه داد: رفتم دنبال آقای حقیقی؟ کی اینو گفته؟ »

شاکردوست اصرار داشت اسامی این فوتبالیست ها را بداند که از مشاهده این دو نفر در اردوی تیم خبر داده بودند، اما خبرنگار ما به او گفت: شما اصولاً اصرار دارید که فوتبالیست ها را نمی شناسید، پس کدام یک دلیل ماست. نام آنها را به شما بگویم؟” بیایید بگوییم »

این سوال باعث شد که شاکردوست با کمی مکث دوباره تاکید کند که واقعی را نمی داند و دیگر به سوال خود دست نزند.

علیرضا حقیقی نیز در گفت و گو با «اخبار فوتبال ایران» خبر ازدواج خود را تکذیب کرد و اعلام کرد: با راهنمایی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سایت خبرآنلاین شکایت کرده ام. پدر این بازیکن نیز در گفت و گو با وبلاگ هواداران پرسپولیس خبر این ازدواج را تکذیب کرد. مسئول این وبلاگ که سرپرست لیدرهای پرسپولیس است گزارش تصویری از شکایت این بازیکن را منتشر کرده و نزدیک به پدر واقعی محسوب می شود. وی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت شاکردوست و علیرضا این را می دانند. همدیگر چون همسایه هستند

این در حالی است که الناز شاکردوست تاکید کرد که علیرضا حقیقی را فقط یک بار در سینما دیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.