افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

الناز شاکردوست به سبک کژوال هوشمند در اکران تی تی; راحله ابلق گل گلی الان کجاست؟

  • کد خبر : 21177
الناز شاکردوست به سبک کژوال هوشمند در اکران تی تی;  راحله ابلق گل گلی الان کجاست؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز الناز شاکردوست بازیگر زن ایرانی متولد 16 تیر 1363 در منطقه پاسداران تهران است. جالب است بدانید که او علاوه بر بازیگری، طراح صحنه و لباس سینما، تئاتر و تلویزیون نیز می باشد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز الناز شاکردوست بازیگر زن ایرانی متولد 16 تیر 1363 در منطقه پاسداران تهران است. جالب است بدانید که او علاوه بر بازیگری، طراح صحنه و لباس سینما، تئاتر و تلویزیون نیز می باشد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد بود و در نوزده سالگی بازی در فیلم گل یه به کارگردانی کیومرث پوراحمد را در سال 1392 آغاز کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما الناز شاکردوست پس از اولین نقش آفرینی خود بسیار پرمشغله بوده و می توان گفت در این سال ها نسبت به دیگر بازیگران جوان رشد چشمگیری داشته است. الناز شاکر دوست در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. از دیگر نمونه کارهای الناز شاکردوست می توان به فیلم ابلق، تمام شب، بهتر از ما، تی تی، چراغ قرمز، مطرب، قلب یخی، اسب سفید شاه، باد در علف ها، رسوایی و بی وفا اشاره کرد. حال جالب است بدانید که این بازیگر جدای از بازی های بی نظیرش، به استایل های متهورانه و خاص خود نیز شهرت دارد.

الناز شاکر دوست بیشتر اوقات کژوال هوشمند می پوشد، یعنی می توان گفت هر چیزی که شیک و راحت باشد را انتخاب می کند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جدید الناز شاکردوست آشنا شوید.

الناز شاکردوست با لباس عجیبش در اکران فیلم تی تی

جالب است بدانید الناز شاکردوست در اکران فیلم تی تی یک کت و شلوار ملانژ سایز بزرگ پوشیده و از رنگ مشکی جذاب برای لباس های دیگر استفاده کرده است. البته بد نیست بدانید چیزی که این تیپ را خاص و جذاب می کرد، لباس نبود، کیف و اکسسوری هایی بود که برای تکمیل ظاهر استفاده شده بود. اگر به تصاویر زیر دقت کنید می بینید که در این مدل الناز مثل همیشه کیفی خاص و متفاوت به چشم می خورد که استایل آن را دو چندان کرده است. البته یکی از تفاوت های دیگر این تیپ با دیگر تیپ هایش این است که او مانتوهای زرد، نارنجی، صورتی، قرمز، آبی بنزینی نپوشیده است.

استایل شاکردوست الناز

استایل شاکردوست الناز

الناز شاکردوست در گروه خاکستری و صورتی در اکران فیلم شب ماه کامل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تنوع رنگ الناز شاکردوست اولین چیزی است که در انتخاب هایشان به ذهنشان خطور می کند. در سال های اخیر می توان او را با ده ها رنگ کت به یاد آورد. و نه رنگ‌های رایجی مثل سفید، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای، بلکه رنگ‌های خاص، تند و تند که به گفته خودش از روحیه شاد، پرانرژی و بدون افسردگی این بازیگر جوان حکایت می‌کند. همانطور که در تصاویر زیر مشخص است او برای شرکت در مراسم اکران فیلم شب کامل ماه اینگونه لباس پوشیده است. یعنی رنگ شادی را انتخاب کرده اید و برای ترکیب آن از رنگ های هماهنگ یا خنثی استفاده کرده اید.

استایل شاکردوست الناز

استایل شاکردوست الناز

سبک کژوال هوشمند الناز شاکردوست با کت آبی

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، استایل شخصی الناز شاکردوست یک چیز کژوال هوشمند است، البته کژوال هوشمند که آیتم های آن جسورانه انتخاب می شوند. جالب است بدانید که سبک کژوال هوشمند برای بسیاری از طرفداران مد مبهم است که ترکیبی پیچیده از سبک های کژوال و نیمه رسمی است. ویژگی اصلی استایل کژوال هوشمند، پوشیدن لباس های راحتی است که ظاهری رسمی دارند و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار شود.

استایل شاکردوست الناز

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک الناز شاکردوست به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.