افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

العربیه قطر: پیروزی ایران هیجان انگیز بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398047
العربیه قطر: پیروزی ایران هیجان انگیز بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر امروز سه شنبه بیست و چهارمین هفته از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در یکی از شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. سایت العربیه قطر درباره این دیدار نوشت: تیم ملی ایران مقابل قطری که در ابتدا از حریف خود عقب […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر امروز سه شنبه بیست و چهارمین هفته از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در یکی از شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

سایت العربیه قطر درباره این دیدار نوشت: تیم ملی ایران مقابل قطری که در ابتدا از حریف خود عقب بود با نتیجه مهیج 4-1 پیروز شد. این دیدار در چهارمین روز از گروه اول مقدماتی جام جهانی 2026 که میزبان تیم های آمریکا، کانادا و مکزیک است برگزار شد.

در ورزشگاه مکتوم بن راشد آل مکتوم معز علی عبدالله مهاجم تیم الدحیل قطر در دقیقه 17 اولین گل قطر را به ثمر رساند اما سردار آزمون مهاجم باشگاه شباب الاهلی امارات این گل را به ثمر رساند. به سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول بازی برای ایران به تساوی رسید.

تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که آزمون بار دیگر برای ایران گلزنی کرد و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. محمد محبی در دقیقه 66 گل سوم ایران را به ثمر رساند و در وقت اضافه محبی گل چهارم را به ثمر رساند و دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند.

تیم ایران با این پیروزی با 10 امتیاز به همراه ازبکستان در صدر گروه اول قرار گرفت و تیم قطر با 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و با امارات برابری کرد.

در این مرحله نهایی پلی آف، 18 تیم در سه گروه که هر گروه شامل 6 تیم است، قرار گرفتند. این تیم ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می کنند. دو تیم برتر هر گروه مستقیماً به جام جهانی 2026 صعود خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.