افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

السنوار بر این باور است که برنده نهایی جنگ غزه خواهد بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 251409
السنوار بر این باور است که برنده نهایی جنگ غزه خواهد بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه آمریکایی وال خیابان این روزنامه در گزارشی از وضعیت حماس و غزه اعلام کرد که «یحیی گناهفرمانده ارشد حماس در غزه معتقد است که زمان به نفع اوست و هر چه بیشتر صبر کند، فشار بین المللی بر اسرائیل بیشتر خواهد شد. در گزارش «وال خیابان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه آمریکایی وال خیابان این روزنامه در گزارشی از وضعیت حماس و غزه اعلام کرد که «یحیی گناهفرمانده ارشد حماس در غزه معتقد است که زمان به نفع اوست و هر چه بیشتر صبر کند، فشار بین المللی بر اسرائیل بیشتر خواهد شد.

در گزارش «وال خیابان مجله» آمده است که گناه اعتقاد بر این است که او چه زنده بماند و چه شهید شود، در نهایت پیروز شد و چشم جهانیان را به روی رنج فلسطینیان باز کرد.

در سایه تحولات اخیر در مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه و پرونده اسرا، کارشناسان صهیونیستی معتقدند ارتش و کابینه رژیم صهیونیستی با اقدامات فرسایشی و غیرمنطقی خود در جریان جنگ غزه اسرائيل آنها در بن بست رها شده اند.

در این زمینهرونین پراگمن» تحلیلگر امور استراتژیک در روزنامه عبری یدیوت آهارونوت اعلام کرد که اسرائيل او در شرایطی قرار می گیرد که برای دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه مجبور به پذیرش خواسته های جنبش حماس می شود. وی افزود: اسرائیل اکنون باید شرایطی را که قبلا رد کرده بود بپذیرد. امکان دستیابی به توافقی بسیار بهتر در چند ماه وجود داشت. ادامه جنگ بدون شک منجر به مرگ اسرا خواهد شد. آنها در حال حاضر ادعا می کنند که عملیات در رافا او اسیران را برمی گرداند. عملیات در رافا مانند ماه ها این جنگ جدیدی است که سرنوشت آن در هاله ای از عدم قطعیت است. برگمان نتانیاهو را متهم کرد که مانع اجرای توافقنامه تبادل زندانیان می شود.

هفته گذشته خبر خروج یحیی بازتاب گسترده ای در رسانه های رژیم صهیونیستی داشت. گناه» رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه تحت پوشش قرار گرفت.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی از اطلاع منابع اطلاعاتی این رژیم از حضور در این رژیم خبر داد گناه خروج وی از تونل های مقاومت در خیابان های نوار غزه تایید شده است. همچنین خبر حضور یحیی در میدان. گناه در نوار غزه و رویارویی وی با مبارزان فلسطینی در این منطقه سروصدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

بعداً روزنامه «العربی جدیدبه گفته یکی از ارشدترین اعضای جنبش حماس، وی اعلام کرد: یحیی گناه رئیس جنبش حماس در نوار غزه از رویدادهای میدانی غافل نیست. همه اینها در حالی است که جنگ اسرائیل علیه غزه شبانه روز ادامه دارد.

این منبع وابسته به حماس گفت: گناه در تونل‌های منزوی، تنها ادعای نتانیاهو و سرویس‌های امنیتی او برای سرپوش گذاشتن بر عدم دستیابی به اهداف اعلام‌شده‌شان علیه اسرائیلی‌ها و متحدانشان وجود دارد. گناه او به عنوان فرمانده میدانی جنبش به وظیفه خود عمل می کند.

این عضو ارشد حماس اعلام کرد: اخیرا زیبا کردن وی از مناطق درگیری میان مقاومت و ارتش رژیم اشغالگر بازدید کرد و با برخی از مبارزان حماس در زمین و نه در داخل تونل ها دیدار کرد.

پس از انتشار خبر حضور وی در میدان گناه خانواده های اسرای صهیونیستی نیز در خیابان های نوار غزه به مقاومت اعلام کردند که در اردوگاه حضور خواهند داشت. گناه در حالی که اسرای صهیونیست در تونل ها هستند، شکست رژیم صهیونیستی نشان داده می شود.

بستگان اسرای صهیونیست به مقاومت فلسطین گفتند: بررسی اخبار حضور گناه او این کار را در خیابان انجام داد و منابع اطلاعاتی موثق خروج او از تونل ها را تایید کردند. در حالی که زندانیان هنوز در تونل ها هستند.

این شهرک نشینان تاکید کردند: تصویر گناه خیابان های غزه، چه عکس گرفته شده یا نه، از یک سو، و انزوای زندانیان در تونل ها، از سوی دیگر، نشان از شکست اسرائیل دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.