افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

السعد استقلال را از “صدر” انداخت/ ضربه “حسینی” به صورت “ناکونم” – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381353
السعد استقلال را از “صدر” انداخت/ ضربه “حسینی” به صورت “ناکونم” – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای دور دوم لیگ برتر آسیا امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال استقلال تهران به دعوت السد قطر برگزار شد و این دیدار به پایان رسید. با نتیجه 2 بر صفر به سود سود السد. گل های این دیدار را سیدحسین حسینی (گل به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای دور دوم لیگ برتر آسیا امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال استقلال تهران به دعوت السد قطر برگزار شد و این دیدار به پایان رسید. با نتیجه 2 بر صفر به سود سود السد. گل های این دیدار را سیدحسین حسینی (گل به خودی 40-) و اکرم عفیف (68- پنالتی) به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی (67- آرمان رمضانی)، ایمان سلیمی (46- رافائل سیلوا)، مهرداد محمدی (46- محمدحسین اسلامی)، رامین رضاییان، بلانکو، آندونگ، ابوالفضل جلالی (66- میلاد زکی پور) ، ماشاریپوف (4+90 – علیرضا کوشکی) و آرش رضاوند (66 – گائل کاکوتا).

نیمه اول

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ برتری در لیگ برتر و رهایی از شکست مقابل پرسپولیس در دربی 104 وارد این میدان شده بودند، شروع خوبی در این دیدار داشتند اما در ابتدای بازی مصدومیت روزبه چشمی. باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

در دقیقه 6 در سناریویی که روزبه عیسمی برای تصاحب توپ با بازیکن حریف درگیر شد، از ناحیه مچ پای راست دچار عارضه شدید شد و پس از مداوا دوباره به میدان رفت. میدان چند دقیقه بعد

در دقیقه دوم الساد می توانست با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و در دقیقه 5 این رامین رضاییان بود که با ضربه سر به این موقعیت پاسخ داد اما ضربه سر او. . از کنار دروازه السد بیرون آمد.

استقلالی ها در دقیقه 10 فرصت خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربه سر دیدنی بلانکو با واکنش دیدنی دروازه بان السد مواجه شد.

در ادامه بازی این تیم السد بود که عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت تا اینکه در دقیقه 40 این تیم به کرنر رفت و توپ را به استادیوم استقلال فرستاد اما خطای مرگبار سیدحسین حسینی در دفع توپ باعث شد. توپ را به مشت بزند. در راه خواهد بود.

در دقیقه 3+45 رامین رضاییان توانست با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند اما واکنش الساد دروازه بان مانع از ورود توپ به دروازه شد.

استقلال از مشت سقوط کرد

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم شاگردان نکونام حملات خود را برای دوری از شکست آغاز کردند و تیم الساد روی کار دفاعی تمرکز کرد اما خطاهای متوالی مدافعان استقلال در این بازی بیشتر به چشم می خورد.

اولین حمله جدی توسط سفیدپوستان السد انجام شد. خطای روزبه گشتی در قلب دفاع در دقیقه 51 باعث شد توپ در موقعیت تک به تک به مهاجم السد برسد و واکنش خوب حسینی مانع از گلزنی رقیب شد.

در دقیقه 55 یک اشتباه مهلک دیگر برای لس بلوز در قلب خط دفاعی رخ داد که این بار توسط سامان فلاح، حسینی نیز در این صحنه موفق بود و دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

در دقیقه 65 در حالی که اکرم عفیف به محوطه استقلال رسیده بود، روزبه کاشمی به دلیل چالش متوقف شد و پنالتی برای السد اعلام شد. اکرم عفیف پشت این توپ قرار گرفت و توانست گل دوم السد را به ثمر برساند. چشمی پس از این پنالتی بلافاصله جای خود را به آرمان رمضانی داد.

در دقیقه 73 استقلال این فرصت را داشت که اختلاف را به حداقل برساند اما شوت تماشایی از راه دور سامان فلاح پس از دخالت دروازه بان به تیر دروازه برخورد کرد تا این فرصت نیز از دست رفت.

تیم استقلال که در هفته اول موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد الغرافه بگذرد و صدرنشین لیگ برتر شود با این شکست 3 امتیازی شد و جای خود را به الاهلی داد. عربستان سعودی. و به دلیل تفاضل گل موقتاً سقوط کرد. او چهارم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.