افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

الزمالک مصر به معامله با گزینه پرسپولیس نزدیک است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 353492
الزمالک مصر به معامله با گزینه پرسپولیس نزدیک است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه الزمالک در آستانه عقد قرارداد با مهاجم خط حمله پرسپولیس است. باشگاه پرسپولیس هفته گذشته مذاکرات خود را با آرون بوپندزا، مهاجم گابنی تیم سینسیناتی آمریکا آغاز کرد و اگرچه به نظر می رسید قرارداد این ستاره برای قرمزها انجام شود اما حالا اتفاق جدیدی افتاده است. سایت کورا به نقل از منبع رسمی […]

باشگاه الزمالک در آستانه عقد قرارداد با مهاجم خط حمله پرسپولیس است.

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته مذاکرات خود را با آرون بوپندزا، مهاجم گابنی تیم سینسیناتی آمریکا آغاز کرد و اگرچه به نظر می رسید قرارداد این ستاره برای قرمزها انجام شود اما حالا اتفاق جدیدی افتاده است.

سایت کورا به نقل از منبع رسمی باشگاه الزمالک نوشت این باشگاه مصری مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب بوپندزا واریز کرده تا او برای امضای قرارداد به قاهره برود.

این منبع در خبری مهم اعلام کرد که الزمالک بلیت هواپیما را برای این مهاجم معروف ارسال کرده و بوپندزا یکشنبه هفته آینده برای انجام معاینات پزشکی به مصر سفر می کند.

باشگاه الزمالک که باعث فسخ قرارداد ستاره گابنی و سینسیناتی شده بود برای این مهاجم قراردادی سه ساله ارسال کرده تا او با رقمی مناسب به لیگ فوتبال مصر راه یابد.

این در حالی است که پرسپولیس امید زیادی به جذب این مهاجم داشت، اما حالا دیگر گزینه خوان کارلوس گاریدو را هم از دست داده و ستاره دیگری را از دست داده است.

آرون بوپندزا که سابقه درخشش در لیگ های عربستان و قطر را در کارنامه دارد سابقه بازی در تیم های آژاکسیو، پائو و تورز فرانسه را نیز در کارنامه دارد و حالا اگر اتفاق خاصی نیفتد آینده فوتبالی خود را در مصر دنبال خواهد کرد.

اگر این گزینه جذاب برای خط حمله پرسپولیس منتفی شود، به نظر می رسد قرمزها برای حل مشکلات خط حمله خود باید به سراغ بازیکن دیگری بروند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)