افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

الحوثی: «سید حسن نصرالله» نقش مهمی داشت

  • کد خبر : 384306
الحوثی: «سید حسن نصرالله» نقش مهمی داشت

بر اساس گزارش روز پنجشنبه آیرین به گزارش شبکه المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این باره گفت: حوادث چند روز گذشته با تحولات مهم خود اتفاقات مهم و داغی بود. وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره […]

بر اساس گزارش روز پنجشنبه آیرین به گزارش شبکه المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این باره گفت: حوادث چند روز گذشته با تحولات مهم خود اتفاقات مهم و داغی بود.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شهید اسلام و بشریت، شهید بیت المقدس، الاقصی و فلسطین که راضی بودن خداوند از او جنایت بزرگ و ضرری است برای تمام امت اسلامی.

وی افزود: سید حسن نصرالله نقش بزرگ، نماد اسلامی و نفوذ جهانی، منطقه ای و محلی داشت.

الحوثی در این زمینه افزود: نقش بزرگ سید حسن نصرالله در پیشاهنگی است، نقش او مقابله با تهدید صهیونیست ها و تحمیل شکست به دشمن اسرائیلی است. اهمیت نقش او برای فلسطین و لبنان، برای کشورهای همسایه و برای کل امت اسلامی بود، زیرا دشمن اسرائیل را خطری برای مسلمانان می‌دانست.

وی گفت: سید نصرالله در عرصه جهاد حضور داشت و بیش از 40 سال با کارآمدی عالی، جایگاه برجسته و عملکرد عالی با تهدید صهیونیست ها مقابله کرد. وی همچنین حدود 30 سال با عملکرد عالی، موفق و موفق راه جهادی حزب الله را رهبری کرد که از درگاه خداوند متعال نصیب او شد.

الحوثی افزود: سید حسن نصرالله به پیروزی های بزرگی دست یافت و در رهبری، ایمان، ارزش ها، اخلاق، بلوغ، بصیرت و درایت کامل بود و به دلیل مهارت بالای رهبری خود را از دیگران متمایز کرد. او با کل مردم و جامعه ارتباط داشت و به مرکز رشد حمایت مردمی از حزب الله و به طور کلی جامعه لبنان علاقه داشت.

وی تاکید کرد: توجه آقای نصرالله به مردم و جامعه مبتنی بر اعتقاد ایشان به اهمیت نقش مردم و قدردانی، عزت، محبت و احترام فراوانی بود که برای جامعه قائل است. وی علاوه بر علاقه به ساختار تشکیلاتی و جهادی حزب الله، فعالیت گسترده و توجه زیادی به مردم و حامیان مردمی حزب الله داشت.

الحوثی ادامه داد: نفوذ سید حسن نصرالله بر توده های دشمن مشخص بود و نظر دشمن نسبت به وی این بود که وی از شایستگی بالایی برای انجام وظایف و مسئولیت های خود برخوردار است. دیدگاه دشمن اسرائیلی نسبت به نصرالله با دیدگاه بسیاری از رهبران عرب که او به آنها اهمیتی نمی دهد متفاوت بود.

رهبر جنبش انصارالله افزود: دشمن دیدگاه دیگری نسبت به سید نصرالله داشت و می دانست که او از نظر رهبری، شجاعت، ایمان، بصیرت، بلوغ، نور، درایت و پایداری در جایگاه و اراده خود چه دارد. نگاه دشمن به او با نگاه برجسته ترین شخصیت های جهان عرب و اسلام در سطح رسمی یا عمومی متفاوت بود.

الحوثی ادامه داد: شهرک نشینان دشمن نیز موضع اعلام شده توسط سید نصرالله، سخنان، وعده ها، هشدارها و تهدیدهای وی را جدی گرفتند. دشمن او را مانعی بزرگ و دشمن مؤثر مؤمنان، آگاهان، دانا و شجاعان می دانست و از این رو روش هدف گیری او بسیار متفاوت بود. رهبر انصارالله یمن در بخشی دیگر از بیانیه خود تاکید کرد: هر کاری که دشمن اسرائیل انجام می دهد با حمایت، مشارکت و حمایت آمریکا بوده است.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.