افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

الحاق فروشگاه های آنلاین به طرح کاتالوگ الکترونیکی

  • کد خبر : 191279
الحاق فروشگاه های آنلاین به طرح کاتالوگ الکترونیکی

به گزارش بازار، افراد واجد شرایط دریافت یارانه می توانند با استفاده از طرح کاتالوگ الکترونیک و از طریق فروشگاه های متصل خرید خود را به صورت حضوری یا اینترنتی انجام دهند. طبق آخرین آمار، در ابتدای اجرای این طرح تقریباً 30 هزار پایانه فروشگاهی فعال در کشور وجود داشت که اکنون تعداد آنها از […]

به گزارش بازار، افراد واجد شرایط دریافت یارانه می توانند با استفاده از طرح کاتالوگ الکترونیک و از طریق فروشگاه های متصل خرید خود را به صورت حضوری یا اینترنتی انجام دهند.

طبق آخرین آمار، در ابتدای اجرای این طرح تقریباً 30 هزار پایانه فروشگاهی فعال در کشور وجود داشت که اکنون تعداد آنها از 200 هزار پایانه فعال فراتر رفته است. علاوه بر آن شعب بسیاری از 10 فروشگاه بزرگ زنجیره ای نیز در این طرح مشارکت دارند.

سیدرضا یحیوی، مشاور معاونت تعاون و رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره الحاق فروشگاه های اینترنتی به این طرح و تسهیل خرید مردم از طریق این پلتفرم گفت: اسنپ مارکت و هم اکنون بستری برای خرید و فروش محصولات به این موضوع پیوسته است. پروژه .

وی خاطرنشان کرد: مردم با پیوستن به بستر دیجی کالا به شبکه اعتباری ملی به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را با اعتبار کاتالوگ الکترونیکی خود خریداری و درب منزل دریافت کنند.

یحیوی تاکید کرد: برای تشویق مردم به استفاده از طرح کاتالوگ الکترونیکی مشوق هایی در نظر گرفته شده است. یکی از این مشوق ها این است که هر خانوار از دهک 1 تا 7 در هنگام خرید کالای 200 هزار تومانی با یارانه 300 یا 400 هزار تومانی خود در فروشگاه های اعلام شده، مشمول 120 هزار تومان افزایش اعتبار می شوند. یارانه به کالاهایی که می توانند استفاده کنند.

مشاور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: از زمان ابلاغ افزایش اعتبار تشویقی تاکنون بیش از 5.5 میلیون خانوار از طرح کاتالوگ الکترونیک استفاده کرده اند که حدود 30 درصد استقبال را نشان می دهد. بیشترین خریدها بین دهک های 2 و 3 بوده که مشمول دریافت یارانه هستند که نشان می دهد پایین ترین دهک های جامعه از آن به خوبی استفاده کرده اند و دولت توانسته به هدف خود برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.