افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

البرز یکی از استان های معروف در زمینه ورزش کار است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 227939
البرز یکی از استان های معروف در زمینه ورزش کار است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت ورزش استان البرز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور برگزار شد. فدراسیون کارگری کشور و اعضای مجمع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز. خلیل عبداللهی رئیس هیئت ورزش کارگری […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت ورزش استان البرز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور برگزار شد. فدراسیون کارگری کشور و اعضای مجمع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز.

خلیل عبداللهی رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز در این مجمع گفت: با اعزام 31 تیم از بسته های مختلف ورزشی منتخب کارگران به مسابقات کشوری البرز یکی از استان های فعال و صاحب نام است. و در دو سال اخیر در حوزه ورزش کار بوده و در حوزه ورزش کار بانوان و آقایان امسال بیش از 40 فعالیت انجام شده است.

جواد نمادینرئیس فدراسیون کارگری همچنین بر تعامل همه جانبه مدیران کل دو نهاد ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و تعامل چند جانبه هیئت ورزش کارگری با دستگاه های اجرایی مرتبط و افزود: این امر نشاط و اجرای برنامه های مختلف در حوزه را به همراه دارد. مسابقات قهرمانی متعدد و اعزام تیم های منتخب استانی به مسابقات بین المللی نشان دهنده این امر است.

بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن قدردانی از تعامل چند جانبه اداره کل ورزش و جوانان با این اداره کل اظهار داشت: اداره کار ورزش به اندازه برنامه های اداره کل ورزش فعال است. و جوانان در استان البرز. از ورزشکاران فعال در واحدهای تولیدی صنعتی صمیمانه تشکر می کنم.

در این برنامه از مدیران پنج انجمن اصلی استانی شامل انجمن های فوتبال کارگری، دو و میدانی، ورزش های رزمی، بدنسازی و پرورش اندام و همچنین چهار پیشکسوت ورزش کارگری استان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.