افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

اقدام کودکانه سفیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 151304
اقدام کودکانه سفیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد از نو او در مجمع عمومی سازمان ملل دست به اقدامی کودکانه و غیرمتعارف زد. با توجه در گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین آمده است:موریا اسراف»، روزنامه نگار اسرائیلی، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با نشان دادن عکسی از یحیی تاکید کرد. زیبا […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد از نو او در مجمع عمومی سازمان ملل دست به اقدامی کودکانه و غیرمتعارف زد.

با توجه در گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین آمده است:موریا اسراف»، روزنامه نگار اسرائیلی، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با نشان دادن عکسی از یحیی تاکید کرد. زیبا کردن رهبر حماس در غزه و شماره تلفن او در شورای امنیت گفت: اگر می‌خواهید جنگ را متوقف کنید با او تماس بگیرید.

این اقدام سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل همزمان با تصویب قطعنامه عربی-اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با 153 رای موافق مبنی بر آتش بس فوری بشردوستانه در غزه صورت گرفت.

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در عین حال تاکید کرد: آنچه در غزه شاهد آن هستیم، کشتار غیرنظامیان و نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه است. دنیس فرانسیس تصریح کرد: 70 درصد قربانیان جنگ غزه زنان و کودکان هستند.

فرانسیس اظهار داشت که آنچه امروز در غزه شاهد آن هستیم، فروپاشی بی سابقه سیستم انسانی است.

وی گفت: قبل از اقدام چند هزار غیرنظامی دیگر را باید قربانی کنیم؟ این قتل‌ها باید فوراً متوقف شود.»

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تصریح کرد که تنها اولویت اساسی پیش روی ما حفظ جان غیرنظامیان است.

دنیس فرانسیس تأکید کرد: «خشونت در نوار غزه باید متوقف شود، به همین دلیل است که من به کسانی می‌پیوندم که خواهان آتش‌بس فوری در غزه هستند».

علاوه بر این، مقامات بیمارستان اسرائیل بلنسون آنها اعلام کردند که امروز 4 نظامی دیگر اسرائیلی که در درگیری های نوار غزه به شدت مجروح شده بودند به این بیمارستان منتقل شدند.

مقاومت فلسطین نیز ساعاتی پیش شهرک صهیونیستی بود سدیرو او را هدف حمله موشکی قرار داد. پس از این حمله، زنگ خطر در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نیروها و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک ها مستقر هستند. سدیرو، اوییم و نادر آنها هدف حملات موشکی شدید در مجاورت غزه قرار گرفتند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی کابینه رژیم صهیونیستی از کشته شدن 19 نفر از مجموع 135 اسیر اسرائیلی در غزه خبر داد. گفته می شود تمامی این اسرا بر اثر بمباران ارتش صهیونیستی جان خود را از دست داده اند.

روزنامه نقاشی دیواری خیابان این ژورنال همچنین به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که ارتش اسرائیل شروع به پمپاژ آب دریا به شبکه تونل های حماس در غزه کرده است.

مقامات آمریکایی تاکید کردند که پمپاژ آب دریا به داخل تونل های حماس بخشی از تلاش های اسرائیل برای از بین بردن زیرساخت های جنبش است.

دیوار خیابان این روزنامه همچنین به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات انهدام تونل ها محرمانه است و نمی توان در این باره چیزی گفت.

این منبع اشاره کرد که پر کردن تونل های حماس با آب دریا ممکن است هفته ها طول بکشد.

ساعتی پیش «ابوحمزه» سخنگوی سپاه قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به بمباران شهرهای اسرائیل و حمله به نیروهای و سلاح‌های دشمن با خمپاره ادامه دادیم و مجاهدان ما از فاصله صفر با نیروهای دشمن درگیر شدند و ده‌ها نفر را به هلاکت رساندند. مردم و صدها سرباز دیگر زخمی شدند.دشمن صهیونیستی بدون هشدار به بمباران غیرنظامیان ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.