افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

اقدام کارخانه دار معروف مقابل دوربین/عکس

  • کد خبر : 344416
اقدام کارخانه دار معروف مقابل دوربین/عکس

صاحب یک کارخانه برند معروف و یکی از ثروتمندان فعال در این زمینه در یکی از ویدئوهای منتشر شده دست به اقدامی عجیب می زند که باورش سخت است. به گزارش صبح امروز، هر یک از صاحبان کارخانه های معروف دنیا برای تبلیغ محصولات خود اهمیت ویژه ای قائل هستند و این حساسیت گاهی ممکن […]







صاحب یک کارخانه برند معروف و یکی از ثروتمندان فعال در این زمینه در یکی از ویدئوهای منتشر شده دست به اقدامی عجیب می زند که باورش سخت است.



به گزارش صبح امروز، هر یک از صاحبان کارخانه های معروف دنیا برای تبلیغ محصولات خود اهمیت ویژه ای قائل هستند و این حساسیت گاهی ممکن است به رفتارهای غیرعادی منجر شود که در این قسمت می خوانید.

رئیس یک شرکت بزرگ محصولات شوینده چینی پس از انتشار ویدئویی که نشان می دهد او در حال گاز گرفتن یک صابون کاملا طبیعی است در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته است.

در یکی از جلسات تبلیغاتی یکی از کارکنان این کارخانه برای معرفی محصول صحبت می کند و در حین ارائه صابون لباسشویی به مردم می گوید که این صابون مواد مضر ندارد و از چربی و شیر حیوانی تهیه شده است، ناگهان صاحب این صابون معروف برند برای اینکه مردم کشورش را به خرید هر چه بیشتر این صابون متقاعد کند، یک تکه صابون برمی دارد و شروع به خوردن آن می کند.

چند تا

در ویدئوی جنجالی این مرد در حال گاز گرفتن و خوردن صابون است و تاکید می کند صابون تولید شده توسط کارخانه او هیچ ماده مضری ندارد و کاملا از شیر گاو و چربی سالم تهیه شده است، به همین دلیل برای اطمینان از صابون آن را می خورد. طبیعی است صابون بی خطر

این حرکت جنجالی او به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و موجی از واکنش ها را به راه انداخت. اگرچه تکنیک بازاریابی افراطی این مرد برای نشان دادن مواد تشکیل دهنده کاملاً طبیعی بود، اما در واقع توسط بسیاری از افراد مورد تمسخر قرار گرفت.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.