افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اقدام ناهنجار داماد در وسط رقص دو نفره با عروس

  • کد خبر : 356659
اقدام ناهنجار داماد در وسط رقص دو نفره با عروس

همه زوج ها برای بهترین شب زندگی خود برنامه های خاصی دارند. اما برنامه ریزی این زوج ها به درستی انجام نشد و اتفاق شرم آوری برای عروس افتاد. به گزارش صبحگاهی، اکثر عروس و دامادها برای خاص و خاطره انگیزتر شدن مراسم عروسی خود برنامه ریزی های خاصی می کنند و با ایده های […]







همه زوج ها برای بهترین شب زندگی خود برنامه های خاصی دارند. اما برنامه ریزی این زوج ها به درستی انجام نشد و اتفاق شرم آوری برای عروس افتاد.



به گزارش صبحگاهی، اکثر عروس و دامادها برای خاص و خاطره انگیزتر شدن مراسم عروسی خود برنامه ریزی های خاصی می کنند و با ایده های متفاوت سعی می کنند این شب را هر چه بیشتر جذاب کنند.

در کشورهای اروپایی یکی از شگفتی های اصلی رقص هماهنگ عروس و داماد است.

اکنون به جدیدترین این رویدادهای سرگرم کننده گوش دهید که می توانید جزئیات آن را در این بخش بخوانید. ویدئوی ویروسی که توسط یکی از مهمانان حاضر در مراسم ضبط و منتشر شده بود، به طور عادی شروع شد اما پس از چند ثانیه شروع شد. غیر طبیعی شد

عروس و داماد که رقص هماهنگ خود را با لباس رسمی آغاز می کنند پس از چند ثانیه به دلیل ناهماهنگی و شاید بی احتیاطی داماد حال و هوای مراسم را تغییر می دهند.

عروس که لباس پفی و سنگینی به تن دارد با کمک یکی از دستان داماد به تعظیم می پردازد تا وزن قابل توجهی روی دست داماد بیاورد.

ناگهان وزن داماد از کنترل او خارج می شود، بنابراین ترجیح می دهد خود را از این فشار رها کند و برای نجات خود دستش را از زیر کمر عروس بیرون آورده و محکم به زمین می کوبد.

به احتمال زیاد با این توضیحات مختصر متوجه جنجالی که در این مراسم به وجود آمد نیز شده اید و می توانید حدس بزنید که چقدر عروس و خانواده اش از این اقدام داماد عصبانی شده اند. جالب است که وقتی در واکنش به این رفتارش اعتراض کرد. خونسردی به طور کامل پاسخ داد که: «خود عروس هم کمی سنگین نبود، سنگینی لباسش هم به این سروصدا اضافه می‌کرد و نمی‌توانست آن را کنترل کند و هر لحظه ممکن بود روی صورتش بیفتد.

اما اگر همسرم بیفتد، پشت سرش به زمین می خورد و هیچ اتفاقی برای صورتش نمی افتد، بنابراین ترجیح می دهم او را رها کنم و خودم را نجات دهم.» تقریبا همه کاربران شبکه های اجتماعی پس از دیدن این ویدیو و دانستن دلیل دوست پسر. دوست دختر را ترک کردند، او را ترسو و ترسو خطاب کردند.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.