افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

اقدام تمام باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای به جز باشگاه/ نساجی همپای در کسب مجوز آسیا

  • کد خبر : 17704

به جز باشگاه لیگ برتری، سایر باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای یا ملی اقدام و در حال تکمیل مدارک خود هستند. باشگاه‌های داخلی تکمیل مدارک خود جهت دریافت مجوز حرفه‌ای تا ۳۰ فروردین ماه دارند. در این شنیده می‌شود تمام باشگاه‌های لیگ برتری به نفت مسجدسلیمان و صنعت آبادان می‌شود و بارگذاری مدارک اولیه خود را انجام […]

به جز باشگاه لیگ برتری، سایر باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای یا ملی اقدام و در حال تکمیل مدارک خود هستند.

باشگاه‌های داخلی تکمیل مدارک خود جهت دریافت مجوز حرفه‌ای تا ۳۰ فروردین ماه دارند. در این شنیده می‌شود تمام باشگاه‌های لیگ برتری به نفت مسجدسلیمان و صنعت آبادان می‌شود و بارگذاری مدارک اولیه خود را انجام داده و پیگیر دریافت مجوز حرفه‌ای یا ملی ملی هستند.

در این باشگاه نساجی مازندران به‌عنوان قهرمان جام حذفی فصل و یکی از سهمیه‌های فصل آینده لیگ قهرمانان، اولیه اولیه خوبی برای دریافت مجوز حرفه‌ای حرفه‌ای انجام شده است. این باشگاه مشکلی بدهی‌ها و سایر موارد، یک تیم حقوقی را برای دریافت مجوز حرفه‌ای برای پیگیری می‌کند تشکیل نمی‌دهد. یکی از مشکلات باشگاه نساجی برای دریافت مجوز حرفه‌ای، ورزشگاه خانگی این باشگاه است که احتمالاً ممکن است رخ ندهد شهر و قائم شهر ورزشگاه امام امام رضا (ع) مشهد به‌عنوان میزبان میزبان به معرفی معرفی خواهد شد. در این باشگاه نساجی نیز وضعیت مشابه پرسپولیسی‌ها برای مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا.

کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال قرار است پس از صدور مهلت قانونی (۳۰ فروردین‌)، در تاریخ ۱۰ خرداد ماه نتایج نهایی در این خصوص اعلام خواهد شد.

خبر دیگر در این خصوص است که شایعات منتشر می شود، در صورت حذف قطعی از لیگ قهرمانان آسیا به عدم پرداخت آندره‌آ استراماچونی، باشگاه پرسپولیس به‌عنوان به‌عنوان تیم فصل دوم فصل 01 01-1400 مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌توان عنوان کرد. فدراسیون فوتبال، تیم دوم لیگ برتر به جای استقلال قهرمانان خواهد شد. در صورت اول یا دوم شدن استقلال باز هم سهمیه این تیم به تیم سوم خواهد بود.

در بیانیه فدراسیون که در تاریخ 15 اسفند ماه منتشر شده است: «در صورت عدم کسب درآمد باشگاهی از سوی یک یا چند باشگاه واجد شرایط ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ شرایط ؛ شرایط؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ شرایط شرایط شرایط شرایط سهمیه (ها) به باشگاه‌های واجد شرایط بعدی در جدول مسابقات برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعلق خواهد گرفت ».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.