افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اقدام تحسین برانگیز چتربازان در فرودگاه/انسانیت در طلا – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 359731
اقدام تحسین برانگیز چتربازان در فرودگاه/انسانیت در طلا – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم 6 هیچ کس وزنه برداری ایران در بازی های پارالمپیک پاریس 3 مدال طلا و یک مدال برنز کسب کرد. حضور نهم وزنه برداری ایران بازی های پارالمپیک پاریس را با نمایشی درخشان به پایان رساند و روح الله رستمی، علی اکبر قریب شاهی و احمد امین زاده مدال طلا […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم 6 هیچ کس وزنه برداری ایران در بازی های پارالمپیک پاریس 3 مدال طلا و یک مدال برنز کسب کرد. حضور نهم وزنه برداری ایران بازی های پارالمپیک پاریس را با نمایشی درخشان به پایان رساند و روح الله رستمی، علی اکبر قریب شاهی و احمد امین زاده مدال طلا را به دست آوردند. محسن بختیار دیگر ملی پوش است وزنه برداری او همچنین یک مدال برنز و تنها 6 نفر از این تیم کسب کرد. هیچ کس سلحی پور و امیر جعفری بدون مدال ماندند و چهارم شدند.

حسین توکلی مربی تیم ملی وزنه برداری ایران در مورد مدال بیاورید تجهیزات وزنه برداری وی به خبرنگار مهر گفت: بسیار خوشحالم که با دستان پر به ایران بازگشتم. یک روز در فرودگاه امام خمینی صحنه ای دیدم که به نظرم ارزشش از هزار مدال طلا بیشتر است. وقتی به ایران رسیدیم و قرار بود برای استقبال مردم و مسئولان به طبقه پایین برویم، مدال را دیدم. اوران وزنه برداری همگی مدال ها را از گردنشان برداشتند و در کیفشان گذاشتند.

وی ادامه داد: علت را از یکی از وزنه برداران پرسیدم و او به من گفت که چون دو نفر از این تیم مدال نگرفتند تصمیم گرفتیم مدال ها را از گردن خود برداریم. این صحنه واقعا برای من تکان دهنده بود. جوهره ورزش همدلی و انسانیت است و وقتی می گوییم انسانیت قیمتی ندارد، منظورمان همین مسائل است. این تصمیم کاملاً قلبی و از جانب مدال آوران است. وزنه برداری بدون اینکه کسی از آنها بپرسد گرفته شده است. خدا را شکر که همدلی و منحصر به فرد بودن حرف اول را در این تیم می زند و بچه های ما توانستند علاوه بر بازگشت دست پر به ایران، انسانیت و همدلی را برای تیم به ارمغان بیاورند.

سرمربی تیم ملی. وزنه برداری وی گفت: دو وزنه بردار تیم ما که مدال نگرفتند به مقام چهارم رسیدند و اگر شرایط فراهم می شد و وزنه ای جابه جا می شد در لیست مدال ها نیز قرار می گرفتند. اوران با این حال فکر می کنم تیم ملی حرکت کند وزنه برداری او این کار را خودجوش انجام داد، ارزشش از هزاران مدال طلا بیشتر است و از بودن در کنار این عزیزان بسیار خوشحالم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.