افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

اقدامات ویژه شهرداری اصفهان برای کارتن خواب در فصل سرما

  • کد خبر : 215904
اقدامات ویژه شهرداری اصفهان برای کارتن خواب در فصل سرما

ایسنا/اصفهان مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به آماده سازی تمامی اکیپ های گشت این اداره کل گفت: طرح راهنمایی و ساماندهی خودروهای خواب آور در سطح شهر اصفهان اجرا و 52 مورد از آنها ساماندهی شد. . روح الله ابوطالبی با اشاره به شرایط جوی روزهای اخیر و وجود کارتن […]

ایسنا/اصفهان مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به آماده سازی تمامی اکیپ های گشت این اداره کل گفت: طرح راهنمایی و ساماندهی خودروهای خواب آور در سطح شهر اصفهان اجرا و 52 مورد از آنها ساماندهی شد. .

روح الله ابوطالبی با اشاره به شرایط جوی روزهای اخیر و وجود کارتن خواب های مقوایی در سطح شهر گفت: با توجه به سرمای شدید و بارش برف تیم های گشت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام شد. در راستای حفظ جان افراد بی خانمان (کیسه خواب مقوایی) و با هماهنگی و حمایت دستگاه قضایی 52 نفر به مراکز تعیین شده در سطح شهرستان هدایت و این افراد در مراکز مربوطه ساماندهی و غربالگری شدند.

وی با بیان اینکه گشت های دائمی این اداره کل آسیب دیدگان اجتماعی را به مراکز کشفی معین هدایت می کنند، افزود: از این تعداد دو زن در کمپ قلعه شور، 46 مرد معتاد در کمپ کرامت فدک و چهار مرد غیر معتاد در کمپ استقلال سمندهی هستند. و اسکان داده شدند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از شناسایی این افراد به محل های شناسایی هدایت و پس از انجام آزمایشات لازم در زمینه بیماری های واگیردار از جمله ایدز، هپاتیت و تاج تست اعتیاد بدهید این بیماران پس از تزریق واکسن ویروس کرونا، استحمام و دادن لباس، در مرکز اسکان داده شده و تحت درمان قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده این افراد جهت همکاری با مدیریت شهری و کمک به بی خانمان ها آدرس خود را از طریق سامانه 137 به شهرداری اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.