افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

اقدامات قبل، حین و بعد از بارداری برای مادران ایرانی

  • کد خبر : 140430
اقدامات قبل، حین و بعد از بارداری برای مادران ایرانی

به گزارش بازار، کتاب «دفترچه خاطرات لبخند مادر» با حضور معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرکل و اعضای هیأت مدیره پانزده خردادماه معرفی شد. پایه . مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد در این مراسم تاکید کرد: با توجه به رسالت بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در […]

به گزارش بازار، کتاب «دفترچه خاطرات لبخند مادر» با حضور معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرکل و اعضای هیأت مدیره پانزده خردادماه معرفی شد. پایه .

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد در این مراسم تاکید کرد: با توجه به رسالت بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه جمعیت و خانواده نیز با توجه به ضرورت توسعه محصولات فرهنگی و آموزشی در این زمینه، از نظر نگارش، ویرایش و انتشار کتاب «دفترچه خاطرات لبخند مادر»، مرجعی کاربردی در زمینه افزایش دانش و مراقبت از آن است. مادران و نوزادان، کمک به مادران. در ایران اسلامی

رهام رضاییان خاطرنشان کرد: کتاب «دفترچه خاطرات لبخند مادر» زیر نظر مراکز معتبر در تولید آثار در این زمینه تدوین شده و تلاش شده است تا با آموزه های سبک زندگی اسلامی- ایرانی مطابقت داشته باشد.

رضاییان همچنین درباره محتوای کتاب توضیح داد: «مجله لبخند مادر» از مرحله پیش از بارداری راهنمای مادران خواهد بود و در این مسیر تا تولد نوزاد اطلاعات جامع پزشکی، روانشناختی، تغذیه ای را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. . و سایر دستورالعمل ها

به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، این کتاب به عنوان یکی از آیتم های بسته «لبخند مادر» نیز به مادران ایرانی تقدیم می شود.

رضاییان با تاکید بر حمایت از تولید محصولات فرهنگی در سطح جمعیت و خانواده تصریح کرد: بنیاد 15 خرداد تاکنون محصولات رسانه ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب های مختلف از جمله فیلم کوتاه، نماهنگ و نماهنگ تولید کرده است. سرودها و کلیپ هایی با هدف ترویج مادری، باعث ایجاد جوانی در جمعیت و احترام به خانواده شده است.

یادآور می شود، کتاب «دفترچه خاطرات لبخند مادر» توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گردآوری، ترجمه و تألیف شده و در 93 صفحه منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.