افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اقدامات دولت در حوزه پزشکی ایلام – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 192683
اقدامات دولت در حوزه پزشکی ایلام – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

هدایت حیدری زاده در مصاحبه برو مهر به این خبرنگار گفت: طول دولت سیزدهم اقدامات زیادی در حوزه سلامت انجام داده است. وی افزود: از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم استان در حوزه پزشکی می توان به بهره برداری از بیمارستان 376 تختخوابی رازی پس از 12 سال، بهره برداری از ساختمان دانشکده پزشکی، بهره برداری […]

هدایت حیدری زاده در مصاحبه برو مهر به این خبرنگار گفت: طول دولت سیزدهم اقدامات زیادی در حوزه سلامت انجام داده است.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم استان در حوزه پزشکی می توان به بهره برداری از بیمارستان 376 تختخوابی رازی پس از 12 سال، بهره برداری از ساختمان دانشکده پزشکی، بهره برداری از اورژانس امام زمان (عج) اشاره کرد. بیمارستان خمینی (ره) شهر ایلام با ظرفیت 68 تخت بهره برداری از 4 تخت PICU (تخت ویژه اطفال) در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام نصب اتاق 3 تی اسکن بیمارستان امام رضابه) ایوان یه دستگاه سی بخر تی اسکن بیمارستان امام علیبه) سرابله راه اندازی بخش آنژیوگرافی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی، راه اندازی تجهیزات رادیولوژی دیجیتال در سیروان و استقرار تجهیزات آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام را برشمرد.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: تکمیل، تجهیز و راه اندازی الف مرکز ناباروری سطح 3 در شهر ایلام و الف مرکز ناباروری سطح 2 در شهر دره شهرستان، بهره برداری از 5 مرکز بهداشتی درمانی و 4 مرکز بهداشتی درمانی در استان، ایجاد مرکز رشد و نوآوری، تصویب و راه اندازی 3 مجتمع آموزش عالی در شهرها آبدانان، دهلران، دره شهر و جذب دانشجو از فوریه ۱۴۰۱ در زمینه های پرستاری و بهداشت عمومی، از جمله بین المللی ایجاد دانشگاه و جذب دانشجویان خارجی در رشته های پزشکی و دندانپزشکی از کشورهای همسایه، ترویج دانشمند نظام رتبه بندی جهانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام سیمگو در سال 2022، در موقعیت 687 ترویج 68 پله صعود، ورود به رتبه تایمز (600 تا 501) در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی جهان و ورود به رتبه تایمز (800 تا 601) در بین تمامی دانشگاه‌های جهان از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه پزشکی است.

افتتاح اولین اورژانس موتوری و دومین اتوبوس آمبولانس در استان

حیدری زاده افزود: از دیگر دستاوردهای دولت در حوزه پزشکی رتبه اول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه کشور و 9 مقام برتر است. یک کشور در جشنواره قرآن و عترت (هده) و 7 مقام برتر یک کشور در جشنواره سیمرغ، اساتید، کارکنان و دانشجویان مرکز ورزشی شهدای مدافع سلامت را در پردیس 2 راه اندازی کردند. ۱۲۰۰ متر پایه فوق الذکر.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حوزه معاونت توسعه، وضعیت و جذب نیرو را به عدد تبدیل کنید. ۱۴۰۰ استخدام نیروی کار 42 پرستار، استخدام 32 پزشک و پرستار، استخدام و استخدام 70 نیروی حفاظتی و خدمات بدنی از طریق شرکت صدا بهداشت در استان ایجاد شده است.

از انجام آزمون استخدامی برای جذب 669 نفر در بیمارستان های رازی و ملکشاهی و در سطح استان خبر داد و اعلام کرد: بهره برداری از 2 ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی 115، افتتاح 4 اورژانس پیش بیمارستانی جدید 115، افتتاح ساخت اورژانس پیش بیمارستانی. اولین خودروی اورژانس و دومین اتوبوس آمبولانس در استان، ساخت 6 ساختمان تخصصی در شهرستان دهلران، تکمیل ساخت 24 واحد مسکونی تخصصی در ایلام، ساخت و تجهیز مرکز فوریت های پزشکی و درمانی در مرز مهران. پایانه، ساخت و بهره برداری از کتابخانه مرکزی دانشگاه و اجرای موفق پروژه اکتشاف بهداشت ملی در سطح استان در سال 1402 به 92 درصد رسید که از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در زمینه پزشکی و بهداشت در استان بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.