افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

اقدامات جنون آمیز در غزه و لبنان آخرین تلاش اسرائیل است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370917
اقدامات جنون آمیز در غزه و لبنان آخرین تلاش اسرائیل است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل شکارچی ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران استان قم اظهار داشت: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب ۵۷، توطئه های دشمنان علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی آغاز شد. یکی پس از دیگری سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: وقتی بدی ها نتوانست برای دشمنان انقلاب موفقیت ایجاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل شکارچی ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران استان قم اظهار داشت: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب ۵۷، توطئه های دشمنان علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی آغاز شد. یکی پس از دیگری

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: وقتی بدی ها نتوانست برای دشمنان انقلاب موفقیت ایجاد کند، جنگ شروع شد. بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران و 39 کشور مستقیما به ارتش بعث عراق کمک کردند و ملت ایران به تنهایی با این کشورها مقابله کرد.

وی با بیان اینکه وقتی از آرمان های اسلامی در جنگ ها دفاع می شود نام دفاع مقدس مطرح می شود، گفت: امام راحل (ره) فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و این به نوعی همان شعاری است که فرمودند امام. حسین (ره).TO) در روز عاشورا در برابر لشکر یزدید فریاد زد.

سردار شکارچی گفت: رزمندگان اسلام با شعار «هیهات او تحقیردر شرایط صد در صد نابرابر که همه کفر و شرک در یک طرف جبهه بود، وارد میدان دفاع مقدس شدند و با تمام انرژی و ایثار به مقابله با دشمن پرداختند.

این سخنگو گفت: رزمندگان در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و پس از حدود یک سال عملیات تهاجمی علیه رژیم بعث آغاز شد و پیروزی‌هایی به دست آمد، شهرها آزاد شدند و دشمنان تحقیر شدند.

وی گفت: به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و از انقلاب دفاع کنیم، باید در عرصه های مختلف به خودکفایی و خودکفایی برسیم.

سردار شکارچی اذعان داشت: دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری دارد و علوم پزشکی و مهندسی در آن زمان رونق گرفت چرا که جمهوری اسلامی خلاقیت و نوآوری داشت و علم تولید کرد و همچنین دفاع در برابر دشمن.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نباید به دشمنان انقلاب وابسته باشیم و می توان اذعان داشت که ابزار و تجهیزات دفاعی در داخل کشور تولید می شود و کشورهای دیگر از این طریق از ما کمک می گیرند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که ما ابرقدرت هستیم و زیرساخت های جمهوری اسلامی متفاوت است، در حالی که بخشی از آن را در لبنان، غزه و یمن شاهد هستیم و این زیرساخت معنوی و دینی است.

سردار شکارچی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ در اوج ناباوری در همه عرصه های علمی، فناوری، نظامی و سیاسی است، بنابراین نباید تحت تاثیر جنگ نرم و شناختی قرار بگیریم.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در مقابل تهدید سخت دشمن بسیار قوی هستیم اما تهدید نرم دشمن بسیار جدی است و باید این امر را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود پیشرفته ترین تجهیزات ساخت داخل، موشک ها، هواپیماهای بدون سرنشین و زیردریایی ها در اوج هستند و دشمن از این بابت عصبانی است.

سردار شکارچی تصریح کرد: امروز جنگ بین رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت نیست، بلکه جنگ استکبار جهانی با مجاهدان جبهه مقاومت است و این یعنی تمام کفر علیه کل اسلام است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: جنگ نرم بر ما حاکم است و انسجام خوبی در این زمینه نداریم و متولیان فرهنگی کشور هم جنگ را حس نکرده و متوجه آن نیستند.

وی تصریح کرد: این تحرکات جنون آمیز که علیه ملت های مظلوم و بی دفاع فلسطین و لبنان در حال انجام است آخرین تلاش رژیم صهیونیستی و اقمار آن است در حالی که این اقتدار نیست و به معنای در معرض فروپاشی و وعده دشمن است. خدایا حتما این اتفاق خواهد افتاد

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور و نمایش افتخارات آن، تبیین جهاد و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.