افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

اقدامات اساسی در طول هیپوگلیسمی

  • کد خبر : 146802
اقدامات اساسی در طول هیپوگلیسمی

به گزارش رکنا، قند خون داون می تواند بسیار خطرناک باشد و حتی باعث مرگ افراد شود، بنابراین با مشاهده علائم آن باید به پزشک مراجعه کنید. افرادی هستند که رژیم غذایی اشتباهی برای کاهش وزن دارند، غذا نمی‌خورند، ورزش نمی‌کنند و حرکت نمی‌کنند، اما ممکن است قندشان ناگهان افت کند، بنابراین اگر این افراد […]

به گزارش رکنا، قند خون داون می تواند بسیار خطرناک باشد و حتی باعث مرگ افراد شود، بنابراین با مشاهده علائم آن باید به پزشک مراجعه کنید. افرادی هستند که رژیم غذایی اشتباهی برای کاهش وزن دارند، غذا نمی‌خورند، ورزش نمی‌کنند و حرکت نمی‌کنند، اما ممکن است قندشان ناگهان افت کند، بنابراین اگر این افراد باید شربت قند بخورند و سرم قند تزریق کنند. دسترسی داشتن .

قند خون پایین می تواند یک فرد را بلافاصله بکشد. مثلاً اگر فردی سر کار باشد و از نرفتن به پزشک بیمار شود و بمیرد. در مصرف داروها و انسولین باید مراقب باشیم و طبق دستور پزشک عمل کنیم. زیرا بیشتر دیابتی هایی که می میرند به دلیل قند خون پایین است نه قند خون بالا.

علائم قند خون پایین

وقتی سطح قند خون پایین می آید، اولین نفر عرق می کند، بدنش خنک می شود. تپش قلب او احساس ضعف، بی حالی و کبودی می کند، روی زمین می افتد و دیگر نمی تواند صحبت کند.

به طور معمول، پزشکان بیمارانی که سابقه دارند دیابت و انسولین می گیرد، ابتدا سرم قند به او تزریق می کنند.

ابتدا باید به آن شخص شربت قند داده شود. البته اگر سطح قند خون شما 50 یا 40 باشد، نوشیدن یک لیوان آب سطح قند را افزایش می دهد و باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

افرادی هستند که رژیم غذایی اشتباهی برای کاهش وزن دارند، غذا نمی‌خورند، ورزش نمی‌کنند و حرکت نمی‌کنند، اما ممکن است قندشان ناگهان افت کند، بنابراین اگر این افراد باید شربت قند بخورند و سرم قند تزریق کنند. دسترسی داشتن .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.