افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

اقداماتی برای پاسخگویی به قتل شهید هانیه انجام شده است

  • کد خبر : 311783
اقداماتی برای پاسخگویی به قتل شهید هانیه انجام شده است

به گزارش رکنا، مهدی فدایی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، افزود: اگر رژیم صهیونیستی تصور ترور چهره های موثر جبهه مقاومت در لبنان یا شخصیت بزرگواری مانند این را داشته باشد. اسماعیل هنیه کورکورانه می خوانند می تواند در عزم و اراده ما در این مبارزه اختلال ایجاد کند و ضعف […]

به گزارش رکنا، مهدی فدایی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، افزود: اگر رژیم صهیونیستی تصور ترور چهره های موثر جبهه مقاومت در لبنان یا شخصیت بزرگواری مانند این را داشته باشد. اسماعیل هنیه کورکورانه می خوانند می تواند در عزم و اراده ما در این مبارزه اختلال ایجاد کند و ضعف ایجاد کند.

فدائلی تصریح کرد: باید مطمئن باشند که این خون ها و شهادت ها عزم ما را برای خونخواهی این شهدا قوی تر و مصمم تر می کند، رژیم صهیونیستی و باند جنایتکار حاکم بر این رژیم نباید شک کنند که خونخواهی اسماعیل هنیه نتیجه خواهد داد. برآورده شود. .

وی خاطرنشان کرد: شک نکنید که دولت اسلامی به دنبال خون میهمان عزیز و ارجمند خود، مجازاتی را بر سر این رژیم و این باند تحمیل خواهد کرد که حتی تصورش را هم نمی کنید.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید کردند: جامعه اسلامی و ملت شریف ایران باید برای چنین خونریزی‌هایی آماده باشند و مطمئن باشند که این اتفاق خواهد افتاد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید کردند: انقلاب اسلامی با حضور خود و پس از پیروزی، آثار شگرف و ماندگاری در عرصه بین‌المللی ایجاد کرده است.

فدائی خاطرنشان کرد: توجه به اسلام و گرایش به اسلام در دنیا افزایش یافته است. قبل از انقلاب اسلامی، گروه های مبارز فلسطینی گرایش های مارکسیستی و ناسیونالیستی داشتند. جنبش هایی مانند جنبش فتح بر اساس ایدئولوژی اسلامی نمی جنگیدند، بلکه برای پیروزی بودند. انقلاب اسلامی شاهد تحول در مبارزات مردم فلسطین هستیم و شاهد این هستیم که در سناریوی مبارزه با رژیم صهیونیستی گروه هایی با ایدئولوژی و اندیشه اسلامی در حال ایجاد هستند.

وی بیان کرد: جنبش جهاد اسلامی یکی از اولین این گروه ها است و حماس از زمانی که اسلام وارد میدان مبارزه فلسطینی ها شده و اندیشه اسلامی مخالف رژیم صهیونیستی است، این راه را در فلسطین ایجاد و اعلام حضور خواهد کرد. دعوا تغییر می کند و انتفاضه های مختلف شکل می گیرد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزود: می‌بینید که رژیم صهیونیستی که قبلاً این اندیشه را دریا تا جهنم دنبال می‌کرد و بی‌رحمانه با کشورهای اسلامی و جنگ‌ها و از این قبیل جنگ‌ها مخالفت می‌کرد، روزه را روزه می‌دانستند. تا جایی که امروز حدود 10 ماه باید با یک گروه فلسطینی به نام حماس می جنگید و نتوانست به پیروزی هایی که می خواست دست پیدا کند.

فدائلی تاکید کرد: در جنگ شش روزه چهار کشور اسلامی را فتح کرد و آنها را شکست داد، اما امروز حزب الله لبنان در مواجهه با حماس مجبور به تحمل یک نبرد طولانی بدون دستاوردهای نظامی است. این یکی از مهمترین آنهاست. نتایج حضور اندیشه اسلامی و اندیشه دینی در مرحله مبارزه است. اینگونه است که نظام استکباری با امت اسلامی و اندیشه اسلامی مقابله می کند. اینگونه عصبانی می شود و سعی می کند با اندیشه اسلامی و حکومت اسلامی مبارزه کند. و انديشه اسلامي، اهداف و مقاصد آن را با مشكلات زيادي مواجه كرده است و رسيدن به آنها آسان نيست.

وی خاطرنشان کرد: اساسا تولد و ایجاد رژیم صهیونیستی برای شکستن ساختار و قانون شکنی و عبور از خطر قرمزها بود. این یک نکته نامشروع از طرف نظام استکباری بود. در این مرحله آنها یک سیستم جغرافیایی ایجاد کردند. همین کارها را انجام دهید، استانداردهای بین المللی و بشردوستانه را رعایت کنید.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: حیات رژیم صهیونیستی عبور از خط قرمز است، به پایمال کردن حقوق بشر و بقیه چارچوب‌ها و نظام‌هایی که تلاش می‌کنند ادامه می‌دهد. صهيونيست ها نبايد توقع داشته باشند كه با چارچوب و ساختار مناسب باشند.

تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی قدرتمندتر شدن و مقابله با این جرثومه فساد و جنایت و این باند و جنایت و جنایت است.

وی گفت: حرکتی که توسط مجاهدین فلسطینی آغاز شد و با سربلندی و خودباوری ادامه دارد، این همان چیزی است که رژیم صهیونیستی را نابود می کند، البته راه آسان نیست، فرش قرمز راه خدا را برای مجاهدین هموار نمی کند. اگر اینطور بود، برای مجاهدان به آسانی به راه خدا گرویدند.

فدائلی افزود: دشمن امروز با حمایت یک نظام استکباری و در رأس آن آمریکا هر روز سناریوی نبرد را پیچیده می کند و در مقابل آن جبهه مقاومت قرار می گیرد و در رأس جبهه مقاومت دولت مقاومت است. نظام جمهوری اسلامی ایران چاره ای جز مقابله با این پیچیدگی ها و مشکلات ندارد.

وی تاکید کرد: اگر هر یک از این دو طرف تردید کنند، شکست خواهند خورد. این یک قانون و یک سنت است. رزمندگان حماس از جمله شهید اسماعیل هنیه کسانی بودند که با تمام توان و تجربه در مذاکره با رژیم صهیونیستی جنگیدند. دیدگاه‌های جنبش فتح به این نتیجه رسید که جز ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی راه و چاره‌ای جز مقاومت وجود ندارد. آنها در زمین به این نتیجه رسیدند و این تجربه تجربه ارزانی نیست. ما می خواهیم به راحتی اجتناب کنیم.

فدائلی تصریح کرد: بی توجهی به تجربیات گرانبهای به دست آمده، پشیمانی و شرمندگی را به دنبال دارد. شهید هنیه در اردوگاه به دنیا آمد، خانواده اش به مصر تبعید شدند و چندین بار در رژیم صهیونیستی به زندان افتادند. او شکنجه و تبعید خواهد شد. باز هم در معرض رعب و وحشت قرار خواهد گرفت، فرزندان و بستگان نوه هایش شهید شدند و اگر شهادت به دست رژیم صهیونیستی نبود، پایان زندگی چنین فردی شرم آور بود. در راه خداست.

یکی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گفت: در چنین شرایطی وظیفه ما چیست؟ تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت مقاومت و جبهه مقاومت است. حالت مقاومت یعنی اینجا مرکز ثقل جریان مقاومت در برابر استکبار جهانی است. امروز باید قوی تر از این باشیم. آخر. انسجام درونی، وحدت و همدلی از مهم ترین مولفه های قوی در برابر نظام سلطه است. آنها به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی هستند. از این نظر، ما باید با همبستگی خود او را خنثی کنیم.

فدائیلی اضافه کرد: موضوعی که بر استحکام نظام اسلامی می افزاید این است که دولت و دولت جدید که امروز برادر عزیزمان جناب آقای دکتر مزیکیان مسئولیت آن را بر عهده گرفت بر اساس همین توصیه های رهبر انقلاب در جلسه بود. و در مراسم اجرا یکی از مهمترین توصیه ها توجه به اقتصاد و معیشت مردم است.

وی افزود: دولت باید کارگران توانمند و معتقد به موازین اسلامی را در کابینه انتخاب کند و هر چه زودتر فعالیت دولت جدید آغاز شود و در رأس این فعالیت ها توجه به مقوله اقتصادی است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.