افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

اقتصاد کشور با تحریم ها پیوند خورده است.

  • کد خبر : 133593
اقتصاد کشور با تحریم ها پیوند خورده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا جهانگیری روز سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی گلستان اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصادی دریامحور که اخیرا رخ داده است، باید چالش های آن را در گلستان شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم. معاون وزیر امور خارجه در امور دریای خزر افزود: بسیاری از […]

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا جهانگیری روز سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی گلستان اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصادی دریامحور که اخیرا رخ داده است، باید چالش های آن را در گلستان شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم.

معاون وزیر امور خارجه در امور دریای خزر افزود: بسیاری از اقتصادهای بزرگ دنیا از طریق دریاها انجام می شود و باید از همه ظرفیت های دریایی سه استان ساحلی شمالی کشور برای توسعه کشور استفاده کنیم. اقتصاد دریایی

وی پس از بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور با سیاست و تحریم گره خورده است، یادآور شد: ثبات در سیاست گذاری اقتصادی مولفه مهمی است که باید برای فعالان اقتصادی و تجار تضمین شود.

جهانگیری ادامه داد: با ایجاد ثبات در سیاست های اقتصادی کشور، فعالان اقتصادی با برنامه ریزی مناسب می توانند آغازگر فعالیت ها و بهبود شرایط اقتصادی کشور باشند.

وی افزود: وظیفه دولت در قبال بخش خصوصی تسهیل چالش ها و مشکلات است اما در برخی موارد موانع بزرگی ایجاد می کند اما در دولت سیزدهم تلاش می شود این روند تغییر کند.

معاون وزیر امور خارجه در امور دریای خزر با اشاره به اینکه پدیده خشکی دریا در سه استان شمالی کشور مشاهده شده است، تصریح کرد: افت سطح دریا در گلستان بیشتر از دو استان مازندران است. و گیلان و این موضوعی است که باید به آن پرداخته شود و اقدامات لازم برای آن انجام شود.

معاون وزیر امور خارجه در امور دریای خزر با تاکید بر اینکه باید توسعه زیرساخت های بندری در حوزه دریای خزر در اولویت قرار گیرد، گفت: باید با اجرای اقدامات پژوهشی شرایط بنادر حوزه دریای خزر تغییر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.