افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اقتصاد به بایدن وابسته نیست

  • کد خبر : 114564
اقتصاد به بایدن وابسته نیست

به گزارش بازار، سی ان ان در برنامه دیروز (6 نوامبر) خود با مقایسه شاخص فلاکت (ترکیبی از نرخ بیکاری و تورم) در دوره های اخیر به این نتیجه رسید که اگرچه این شاخص در دوره اول ریاست جمهوری بایدن نسبت به دوره های مشابه روسای جمهور آمریکا دوره معاصر بهتر بوده است. و تولید […]

به گزارش بازار، سی ان ان در برنامه دیروز (6 نوامبر) خود با مقایسه شاخص فلاکت (ترکیبی از نرخ بیکاری و تورم) در دوره های اخیر به این نتیجه رسید که اگرچه این شاخص در دوره اول ریاست جمهوری بایدن نسبت به دوره های مشابه روسای جمهور آمریکا دوره معاصر بهتر بوده است. و تولید ناخالص داخلی نیز افزایش یافته است، با این حال، پذیرش بایدن کمتر از سایر رهبران آمریکایی (به جز کارتر) بوده است.

مجری سی‌ان‌ان با اشاره به کاهش محبوبیت بایدن در میان دموکرات‌ها، این وضعیت را توضیح داد و گفت: «شاید حال مردم خوب باشد، اما وضعیت در کشور بد است».

تصاویر و اخبار مهاجران غیرقانونی، دزدی، ناامنی و اعتراضات مدام در حال پخش است. هزینه های سربازی روز به روز بیشتر می شود و جیب مردم خالی می شود.

سی ان ان ادامه داد: عامل اصلی در این مورد، سن بایدن و رئیس جمهور 80 ساله آمریکاست که باعث کاهش استقبال عمومی از وی شده است.

نتایج نظرسنجی جدید موسسه گالوپ نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها عملکرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد مسائل مربوط به مهاجرت، اقتصاد و روابط با چین و روسیه را تایید نمی‌کنند.

در حالی که اکثر آمریکایی ها از مدیریت او در مسائل اقتصادی، مهاجرت و روابط با چین و روسیه ناراضی هستند، او مبارزات انتخاباتی خود را برای یک دوره دیگر در کاخ سفید آغاز کرده است.

این نظرسنجی نشان داد که رضایت کلی از عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور تا حدودی در 42 درصد ثابت است. در حالی که 53 درصد عملکرد او را تایید نمی کنند و 5 درصد نیز نظری ندارند.

این نتایج همچنین نشان می دهد که کمتر از یک سوم شهروندان آمریکایی عملکرد بایدن را در زمینه های مربوط به مهاجرت (31 درصد) و روابط با چین (32 درصد) تأیید می کنند.

این در حالی است که عملکرد رئیس جمهور آمریکا در مدیریت اقتصاد و روابط با روسیه تنها مورد قبول ۳۷ درصد از جمعیت این کشور است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.