افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

اقتصاد، کاهش تورم و رشد تولید موضوع بحث اول است

  • کد خبر : 301522
اقتصاد، کاهش تورم و رشد تولید موضوع بحث اول است

به گزارش بازار، هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری در این مناظره به سوالات مجری و موضوعات مطرح شده از سوی دیگر نامزدها پاسخ خواهند داد. کاندیداها ساعت 18 امروز به رادیو و تلویزیون رفتند و پس از گذراندن مراسم و قرعه کشی محل حضور هر یک از کاندیداها در استودیو، مناظره بعد از نماز […]

به گزارش بازار، هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری در این مناظره به سوالات مجری و موضوعات مطرح شده از سوی دیگر نامزدها پاسخ خواهند داد.

کاندیداها ساعت 18 امروز به رادیو و تلویزیون رفتند و پس از گذراندن مراسم و قرعه کشی محل حضور هر یک از کاندیداها در استودیو، مناظره بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با مخابره صدا و سیما انجام می شود. آیات کلام الله مجید و سرود ملی کشورمان آغاز شد.

در ابتدای این مراسم به منظور گرامیداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مستندی از رئیس جمهور شهید به نمایش درآمد.

در این خبر لحظه به لحظه مواضع و اظهارات هر نامزد را مشاهده خواهید کرد.

قالیباف: رئیس جمهور به سفره مردم توجه کند
محمدباقر قالیباف گفت: انتخابات فرصت مغتنمی برای شما ملت شریف ایران است تا برای آینده خود، فرزندانتان و ایران عزیزمان تصمیم بگیرید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف رئیس جمهور در این شرایط ایجاد تحول در اقتصاد به ویژه برای اقشار محروم، کارگران، پرستاران و مددجویان کمیته امداد و کمیته امداد است. سازمان بهزیستی و کسانی که حقوق ثابت دارند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید به گونه ای عمل کند و انتخاب شود که حل این مشکلات را تضمین کند، البته این کار با خود مردم انجام می شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در دهه 90 شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، رشد اقتصادی ما کمتر از یک درصد و رشد نقدینگی 26 برابر بود. هم پدران و هم مادران در خانواده های ایرانی و هم زنان باید علاوه بر تربیت و تحصیل، هزینه های مالی فرزندان خود را نیز تأمین می کردند. در هر صورت ما دورانی مانند کرونا را پشت سر گذاشتیم و اکنون زمان جبران آن فرا رسیده است.

قالیباف تصریح کرد: در برنامه هفتم که کار مشترک دولت سیزدهم و مجلس یازدهم است و تنها سندی است که باید اجرا کنیم، فکر می کنم باید از بن بست خارج شویم و کاری را که شهید رئیسی آغاز کرده است ادامه دهیم. و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کنید.

وی تاکید کرد: معتقدم ظرفیت های کشور به حدی است که می توان مشکلات را حل کرد. بنابراین به مردم، کارمندان، کارگران، بازنشستگان و مستضعفان می‌گویم که در دولت همه ما به دنبال اقتصادی قوی با مشارکت شما و سرمایه‌گذاران خواهیم بود تا دولت بتواند حقوق آنها را ارتقا دهد. عزیزان برای تطبیق با تورم و حفظ قدرت خرید و طبیعتاً هم سرمایه گذاران و هم عموم مردم باید از رشد اقتصادی بهره مند شوند.

قاضی زاده هاشمی: مردم از وعده ها خسته شده اند
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1403 با موضوع اقتصاد، کاهش تورم و رشد تولید که در شبکه یک سیما برگزار شد، گفت: به یاد عزیز شهید رئیس جمهور عزیز هستم. من به عنوان یکی از اعضای تیم دولت وظیفه خود می دانستم که پرچم رئیس جمهور شهید را به دوش بکشم و الگوی جدید حکومت داری را ارائه دهم.

و افزود: من کوچکترین عزیزان هستم، نزدیک به 20 سال سابقه کار اجرایی در کشور دارم، همه افرادی که به عنوان سیاستمدار شناخته می شوند سابقه کار طولانی دارند و متعلق به دولت و گفتمان هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: همه این بزرگواران همدست یک دولت بودند، نباید طوری صحبت کنیم که انگار دنیا از امروز شروع شده و همه چیز را در گذشته نقد کنیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: علاوه بر این در بحث وعده وعید مردم واقعا از وعده ها خسته شده اند. به راحتی می توان گفت که باید و نباید. آیا باید بگوییم چگونه و با چه تجهیزاتی و با چه روشی می خواهیم کارها را انجام دهیم؟ مثلا قانون برنامه هفتم را چگونه می توان وضع کرد؟ آیا در تاریخ ما اشاره ای وجود دارد که چگونه می خواهیم این کار را انجام دهیم؟

وی افزود: وقتی به عهد وفا نمی شود ناامید کننده است و مردم در آخر قهر هستند. در غیر این صورت چیزی می گویند و مانند گذشته رفتار نمی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.