افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

اقتدار و مقاومت در راه خدا هزینه دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391982
اقتدار و مقاومت در راه خدا هزینه دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کیشور اظهار داشت: امروز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در گرو خون پاک شهدا و شهداست. فداکاری». امام جمعه قم گفت: مقاومت در برابر جان دنیا و در راه خدا بسیار ارزشمند است و باید بدانیم […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کیشور اظهار داشت: امروز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در گرو خون پاک شهدا و شهداست. فداکاری».

امام جمعه قم گفت: مقاومت در برابر جان دنیا و در راه خدا بسیار ارزشمند است و باید بدانیم که برای اقتدار و مقاومت باید هزینه کنیم.

خادم حرم بانوی کرامت بیان کرد: مقاومت در راه خدا هزینه دارد و شهدایی که می دهیم هزینه ای است که برای مقاومت می پردازیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) استTO) این ایام خداست و زندگی او برای ما موعظه و نصیحتی دارد که باید از آن درس بگیریم.

وی ادامه داد: ایام الله شباهت به ولادت های روز گذشته دارد، مانند عبدالعظیم حسنی، امام حسن عسکری (ع).TO) و شهادت حضرت معصومه(س)س) بسیار آموزنده دانش آموز و مشاوره دانش آموز و این ایام خداست که برای ما عبرت و پند دارد.

آیت الله سعیدی گفت: هر روزی که حادثه پند آموز و پند آموزی رخ دهد که ما را از خدا آگاه کند، یوم الله است، پس باید آنها را خجسته دانست.

امام جمعه قم یادآور شد: فعالیت ستاد دیه کشور برای رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد بسیار شریف و ارزشمند است و باید این فرهنگ گسترش یابد.

تولیت حرم بانوی کرامت تشخیص داد: افرادی که به زندان می روند آشکارا مجرم و قانون شکن هستند. غسل تعمید داد و چگونه مؤمنانی که از روی بی احتیاطی و بدون عمد مرتکب جرم شده اند، مجازات تصمیمات خود را خواهند دید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخاب افرادی که به زندان می روند از روی جهل و غفلت یا غرور و سرکشی است و زندان عامل عبرت گیری برای خود مجرمان و دیگران و راه درس آموزی نباید بسته باشد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: باید از وقایع مختلف در طول تاریخ و شاید دوران معاصر درس گرفت و از انجام کارهایی که عواقب آشکار دارد پرهیز کرد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: زندانیانی که با کمک مردم از زندان آزاد می شوند باید خود را مدیون مردم بدانند و از ارتکاب جرم خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.