افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

اقتدار نظام کنونی را مدیون ایثار شهدا هستیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 284606
اقتدار نظام کنونی را مدیون ایثار شهدا هستیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر سردار عباس بایرامی بعدازظهر دوشنبه همزمان با ارتحال امام راحل در مراسم بزرگداشت سه تن از شهدای روستای بزرگوار. باغدشت و گاو مست بخش کلاچای با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و جانفشانی های شهداست، تصریح کرد: تا زمانی که ما در […]

به گزارش خبرنگار مهر سردار عباس بایرامی بعدازظهر دوشنبه همزمان با ارتحال امام راحل در مراسم بزرگداشت سه تن از شهدای روستای بزرگوار. باغدشت و گاو مست بخش کلاچای با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و جانفشانی های شهداست، تصریح کرد: تا زمانی که ما در راه شهدا قدم برداریم این نظام نخواهد رفت. آسیب ببیند

گفت که شهدا باغدشت و یک گاو است ایشان برای حفظ دین و نظام خود را در بدترین شرایط اقلیمی قرار دادند و نگذاشتند این ارزش ها خدشه دار شود، افزود: راه، سیره و روش شهدا همراه با اخلاص و عشق به خداوند متعال بود. .

به تکلیف نگاه کرد متحمل وی دین و اسلام را یکی از مهمترین اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: در چنین شرایطی وظیفه ما ادامه دادن راه شهداست که مایه افتخار و سربلندی مردم است. جمهوری اسلامی ایران.

سردار بایرامی تعهد ملت نسبت به شهدا را تزلزل ناپذیر دانست و تصریح کرد: حضور ملت در یادواره های شهدا این پیام را به ما می دهد که مردم اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود.

وی با ابراز تأسف عمیق از شهادت رئیس جمهور شهید رئیسی و یارانش در سانحه سقوط بالگرد، آن را ضایعه بزرگی برای نظام برشمرد و گفت: قطعا خدمات گرانبهای ایشان در خدمت به مردم هرگز فراموش نخواهد شد.

رئیس سازمان ادبی و نشر دفاع مقدس با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: مردم به آن رای به آنها انگیزه خدمت به مردم بدهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=284606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.