افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

افکار کمونیستی را در کشور پخش نکنیم / توزیع فقر هنر نیست

  • کد خبر : 408736
افکار کمونیستی را در کشور پخش نکنیم / توزیع فقر هنر نیست

آفتاب نیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم سرمایه گذاری و کارآفرینی به عنوان ارزش شناخته شود، تصریح کرد: نباید افکار کمونیستی را در کشور گسترش دهیم. ارزش سرمایه گذاران امروزی کمتر از کسانی نیست که جان خود را در راه دفاع مقدس دادند. محمدجعفر قیم پناه در مراسم تحلیف و […]

آفتاب نیوز:

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه باید تلاش کنیم سرمایه گذاری و کارآفرینی به عنوان ارزش شناخته شود، تصریح کرد: نباید افکار کمونیستی را در کشور گسترش دهیم. ارزش سرمایه گذاران امروزی کمتر از کسانی نیست که جان خود را در راه دفاع مقدس دادند.

محمدجعفر قیم پناه در مراسم تحلیف و تحلیف سرپرست مدیرعاملی صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در شرایط کنونی مشکلات معیشتی و اقتصادی چالشی برای مردم است، اظهار داشت: در یک جنگ اقتصادی هستیم که آزاردهنده است. ما در داخل باید موانع رشد تولید و سرمایه گذاری را برطرف کنیم و این وظیفه دولت است که با این اقدامات ثروت آفرینی کند وگرنه توزیع فقر هنر نیست. مردم باید در جهت تولید ثروت هدایت شوند و دولت باید زمینه را برای رشد تولید و سرمایه فراهم کند.

وی تاکید کرد: تلاش کنیم با سرمایه گذاری های خرد زمینه اشتغال را فراهم کنیم. باید هم سرمایه گذاری خرد و هم کلان را در نظر بگیریم و البته به سرمایه گذاری خرد اهمیت ویژه ای بدهیم. زیرا سریعتر است و می تواند شغل ایجاد کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: بانک ها نیز از شرکت های بزرگ دوری کنند. من معتقد نیستم که در هیچ کجای دنیا بانک تاسیس شود. امیدواریم بانک ها در این زمینه از تجارت خودداری کنند.

قائم پناه با بیان اینکه باید تلاش کنیم سرمایه گذاری و کارآفرینی به عنوان یک ارزش در جامعه شناخته شود، تصریح کرد: نباید افکار کمونیستی را در کشور گسترش دهیم. ارزش سرمایه گذاران امروزی کمتر از کسانی نیست که جان خود را در راه دفاع مقدس دادند.

وی ادامه داد: امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم که هدف آن فقیرسازی مردم و افزایش بیکاری در کشور و در نهایت ایجاد نارضایتی در جامعه است. بنابراین هرکسی که بتواند بر خلاف میل دشمن عمل کند و منجر به فقر و بیکاری در جامعه شود باید بها داده شود و در این جنگ اقتصادی به اقتصاد کشور کمک کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: سرمایه دار را ارزشمند بدانیم. همه سرمایه داران را فاسد نبینیم. ممکن است در هر قشری افرادی وجود داشته باشند که تمایل به فساد داشته باشند، اما همه افراد آن قشر را نمی توان چنین دید. باید ارزش سرمایه گذاران و کارآفرینان را در جامعه افزایش دهیم.

قائم پناه گفت: این فضا ایجاد شده است که اگر شرکتی به بخش خصوصی واگذار شود مخالفت هایی با آن وجود دارد باید تغییر کنیم و فرهنگ سازی کنیم. رشد اقتصادی برای کمک به کارآفرینی تولید و کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال ضروری است.

وی ادامه داد: باید به دنبال ایجاد اشتغال در دو سطح خرد و کلان باشیم و فقر و بیکاری را که رضایت مردم است کاهش دهیم و بدانیم که رضایت مردم موجب رضایت جامعه در جمهوری اسلامی می شود و چگونه هرچه رضایت مردم بیشتر باشد و عزت مردم حفظ شود، عزت نظام بیشتر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.