افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

افشین پیروانی: پرسپولیس باید میزبان تهران باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346181
افشین پیروانی: پرسپولیس باید میزبان تهران باشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در تهران میزبانی کنیم و این باید مورد توجه قرار گیرد تا همه تیم ها از امتیاز خود بهره ببرند. افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد وررسگاه خوزستانی سردار آزادگان قزوین به دلیل غیبت در تهران از وضعیت استقبال تیمش انتقاد کرد. سرمربی پرسپولیس […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در تهران میزبانی کنیم و این باید مورد توجه قرار گیرد تا همه تیم ها از امتیاز خود بهره ببرند.

افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد وررسگاه خوزستانی سردار آزادگان قزوین به دلیل غیبت در تهران از وضعیت استقبال تیمش انتقاد کرد.

سرمربی پرسپولیس ابتدا گفت: باید از هواداران مان بسیار تشکر کنیم. وقتی می گویم طرفداران زیادی داریم، می بینید که در هر شهری که بازی می کنیم چگونه از ما حمایت می کنند. دستشون درد نکنه بیش از نیمی از قدرت پرسپولیس مدیون هوادارانش است.

وی درباره جشن پرسپولیس در قزوین تاکید کرد: گلایه دارم. تیمی مثل پرسپولیس سه هفته مانده به لیگ دسته اول نباید از تهران خارج شود. به نوعی در هر سه بازی مهمان بودیم.

پیروانی ادامه داد: به نظر می رسد فردا جلسه مهمی برگزار شود. حداقل امیدوارم در تهران میزبانی کنم. تمامی تیم ها باید از کوپن میزبانی استفاده کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا حاضرند به ورزشگاه تختی بروند، گفت: در تختی نه. اما خواهش می کنم اگر ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است بیایید آنجا بازی کنیم. پرسپولیس باید در آنجا بازی کند و در مشهد هم محدودیت حضور بانوان وجود دارد، بنابراین نمی توانیم آنجا بازی کنیم. امیدوارم این مشکل حل شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)