افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

افشای قسمتی تلخ از زندگی این 8 ستاره هالیوود

  • کد خبر : 365940
افشای قسمتی تلخ از زندگی این 8 ستاره هالیوود

شهرت می تواند معشوقه بی رحمی باشد و شاید باورش سخت به نظر برسد، اما زندگی برخی از محبوب ترین بازیگران هالیوود داستان های غم انگیزی دارد که تراژیک تر از هر فیلم یا نمایش دیگری است. وقتی دوربین ها از حرکت باز می ایستند و چراغ ها خاموش می شوند، این بازیگران تنها می […]

شهرت می تواند معشوقه بی رحمی باشد و شاید باورش سخت به نظر برسد، اما زندگی برخی از محبوب ترین بازیگران هالیوود داستان های غم انگیزی دارد که تراژیک تر از هر فیلم یا نمایش دیگری است.

وقتی دوربین ها از حرکت باز می ایستند و چراغ ها خاموش می شوند، این بازیگران تنها می مانند تا با ارواح گذشته خود روبرو شوند. برخی از داستان ها بسیار غم انگیز است. در این لیست به هشت بازیگر غمگین با سیاه ترین گذشته نگاه می کنیم:

کوین اسپیسی

داستان سقوط بازیگر کوین اسپیسی لحظه ای تعیین کننده برای هالیوود بود. مردی که زمانی در راس همه چیز قرار داشت، به دلیل یک سری رفتارهایی که برای هیچکس قابل توجیه نیست، ناگهان به پایین و پایین پرت می شود.

در حالی که اقدامات اسپیسی قابل توجیه نیست، حداقل می توانیم دلیل روانشناختی پشت آنها پیدا کنیم. کوین و برادرش رندی در کودکی مورد آزار روانی و جنسی پدرشان قرار گرفتند تا جایی که مادرشان از ترس چشمانشان را بست. مادر اسپیسی بعداً گفت که او به همراه پدر اسپیسی نیز قربانی کودک آزاری شده است. در پایان، اسپیسی خود تبدیل به کودک آزاری می شود و این چرخه وحشتناک سوء استفاده و تحقیر را برای نسل دیگری از خانواده اش تداوم می بخشد.

وودی هارلسون

باورش سخت است که این بازیگر چنین زندگی غم انگیزی داشته باشد، اما ستاره ونوم نه تنها زندگی خانوادگی پیچیده ای داشت، بلکه دوران کودکی خود را در یکی از فیلم های درامش فاش کرد. پدر وودی (چارلز هارلسون) داستانی عالی برای گفتن داشت، داستانی که زندگی این بازیگر را برای همیشه تغییر خواهد داد.

پدر وودی برخلاف اکثر بازیگران در تجارت سرگرمی، یک سلبریتی یا تهیه کننده مشهوری نبود. او یک قاتل اوباش بود. چارلز وید هارلسون، یکی از چهره‌های برجسته در دنیای جرایم سازمان‌یافته، به قتل یک فروشنده غله در تگزاس در سال 1973 محکوم شد، درست قبل از اینکه دوباره در سال 1978 به دلیل جنایت دیگری به زندان بیفتد.

وودی از آنجایی که شخصیت برجسته‌ای است، بیشتر دوران بزرگسالی‌اش را گذراند تا با رویکرد خودش آثار منفی پدرش را جبران کند. چارلز در سال 2007 در یک زندان با حداکثر امنیتی درگذشت.

ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون نیازی به معرفی ندارد: پس از موفقیت او در فیلم هایی مانند «جانگوی رها شده» و بازی در نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول، هیچ کس نیست که نام او را نشنیده باشد یا با اشتیاق خودش او را تماشا نکرده باشد. انجام نداده است

مانند بسیاری از افراد مشهور، جکسون رابطه پیچیده ای با پدرش داشت. این بازیگر که الکلی مزمن بود، تنها دو بار در زندگی خود با پدرش ملاقات کرد. با این حال، پایین ترین نقطه زندگی جکسون ممکن است زمانی باشد که او مارتین لوتر کینگ را در محوطه کالج مورهاوس در سال 1969 گروگان گرفت. اگرچه آنها به هیچ یک از گروگان های خود آسیبی نرساندند، اما برای بیرون راندن او از شهر کافی بود.

جیم کری

هر چقدر هم که دلخراش به نظر می رسد، برخی از خنده دارترین کمدین ها غم انگیزترین پیشینه ها را دارند. زندگی جیم کری قبل از اینکه به عنوان یکی از کمدین ترین کمدین های نسل خود شناخته شود یک نمونه کامل است. او یکی از بزرگترین بازیگران است، اما داستان بسیار غم انگیزی دارد.

در سن 16 سالگی، زمانی که پدرش شغل خود را از دست داد، این کمدین مجبور شد برای حمایت از خانواده گرسنه خود کار کند. پس از آن، کری نیز مجبور شد برای گذاشتن غذا روی میز، مدرسه را رها کند و او و خانواده اش را مجبور کرد در ون خود زندگی کنند.

خوشبختانه، کار کری به عنوان یکی از پرکارترین کمدین های دهه 1990 برای رساندن او به قله ستاره های هالیوود کافی بود.

جک نیکلسون

داستان زندگی جک نیکلسون یک تراژدی است – اما شاید قابل مقایسه با دیگران در لیست ما نباشد. با این اوصاف، او در زندگی اش مشکلات و گرفتاری های زیادی داشته است.

این بازیگر در سال 1937 متولد شد و زنی که همیشه فکر می کرد خواهرش است در واقع مادرش بود. پدربزرگ و مادربزرگ نیکلسون، دختری تئاتری که عاشق مردی متاهل شده بود، نوه خود را به عنوان پسر بزرگ کردند تا از ناموس دختر 17 ساله خود محافظت کنند. نیکلسون تنها در سال 1974 متوجه شد که هم مادر خوانده و هم مادر بیولوژیکی او مرده اند. او نسبت به مادر واقعی خود بدخواهی نمی کند زیرا می گوید که می داند چرا خانواده او این کارها را انجام می دهند، اما این غم همیشه با اوست.

درو بریمور

ستاره کودک بودن هرگز آسان نبوده است. در هالیوود، شهرت خطرات و تهدیدهای جدی برای افراد زیر سن قانونی دارد و درو بریمور نیز از این قاعده مستثنی نبود. باریمور زمانی که تنها هفت سال داشت با بازی در ET به شهرت رسید. و در سن 11 سالگی به الکل معتاد شد.

چند سال بعد، کوکائین آمد و بازیگر را به زندگی پر از مهمانی و سوء مصرف مواد سوق داد که تقریباً زمانی به اوج خود رسید که او در سن 14 سالگی به یک مرکز روانی مراجعه کرد. یکی از معتبرترین بازیگران زن درام در هالیوود.

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور یکی دیگر از بازیگران هالیوود است که بازیگری را از کودکی آغاز کرد. پس از آن متأسفانه زندگی او به دلیل زندگی افراطی و مصرف مواد مخدر در هالیوود زیر و رو شد. او دوران کودکی خود را به عنوان یکی از تاریک ترین دوران کودکی که تا به حال دیده ایم توصیف می کند.

سابقه مصرف مواد مخدر از زمانی شروع شد که او تنها 6 سال داشت. رابرت داونی پدر، فیلمساز آشفته، مسیر اعتیاد پسرش را ترسیم می کند. داونی جونیور در سال 2003 پس از یک سفر طولانی و دشوار توانبخشی موفق شد اعتیاد را ترک کند. او اکنون یکی از محبوب ترین چهره های سینمای ابرقهرمانی مارول است که احتمالاً او را به مشهورترین مرد در کل جهان تبدیل کرده است.

گرامر کلسی

کلسی گرامر که به خاطر نقش اصلی خود در فیلم Frasier شناخته می شود، در خنداندن مردم با سبک کمدی منحصر به فرد خود استاد است. چیزی که بیشتر مردم در مورد این کمدین نمی دانند این است که زندگی او از کمدی به دور است.

پس از طلاق والدینش مجبور شد با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی کند، زندگی گرامر با از دست دادن پدربزرگش در سن 12 سالگی بدتر شد. سال بعد، او در حمله به خانه پدرش کشته شد. بدترین بخش زندگی گرامر بدون شک در سال 1975 اتفاق افتاد، زمانی که خواهر 18 ساله او توسط چهار مرد ربوده شد و مورد تجاوز قرار گرفت. بدتر از همه این بود که خواهر گرامر توانست از دست ربایندگان خود بگریزد و لحظاتی بعد تنها بمیرد.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.