افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

افشای زنده قرارداد مدافع پرسپولیس!

  • کد خبر : 408502
افشای زنده قرارداد مدافع پرسپولیس!

آفتاب نیوز: حضور سهیل صحرایی در دیدار مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بازیکنی که در آکادمی پرسپولیس بزرگ شد و به تیم بزرگسالان راه یافت. محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس که امروز در برنامه صبحانه ایرانی حاضر شد دقایقی درباره این بازیکن صحبت کرد. خلیلی درباره مبلغ […]

آفتاب نیوز:

حضور سهیل صحرایی در دیدار مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بازیکنی که در آکادمی پرسپولیس بزرگ شد و به تیم بزرگسالان راه یافت. محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس که امروز در برنامه صبحانه ایرانی حاضر شد دقایقی درباره این بازیکن صحبت کرد.

خلیلی درباره مبلغ قرارداد سهیل صحرایی گفت: الان قراردادش برای بزرگسالان است و نمی دانم اما زمانی که در کنار ما بود قراردادش زیر صد میلیون تومب بود. امید در تیم ما بود و بازیکن بسیار خوبی است. عجیب اینکه هافبک در وسط قرار دارد. شیوه بازی و اعتماد به نفس او ناشی از یک هافبک دفاعی بود.

وی با اشاره به عملکرد این بازیکن گفت: جوانان وقتی در تیم بزرگسالان بازی می کنند نسبت به بازیکنانی که از بیرون می آیند احساس راحتی بیشتری می کنند، چون در تمرین پرسپولیس بوده اند با بازیکنان تمرین کرده اند. در غیر این صورت، بازیکنان را می فرستیم و آنها بازی می کنند.

خلیلی در پاسخ به اینکه آیا گاریدو در این زمینه با آکادمی همکاری می کند یا خیر، گفت: این همکاری وجود دارد اما کمی سخت تر شده است، زیرا آکادمی در سال های اخیر با هماهنگی های انجام شده، افراد زیادی را به تیم بزرگسالان کمک کرده است. باشگاه، و کمی شلوغ بوده است. حالا دوباره این محرومیت ها و آسیب ها باعث می شود که به معدن بیایند. بیشتر نیم فصل دوم آنها بازیکنان آکادمی را دریافت می کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه هوشمندی که در آکادمی داریم، همه بازیکنان ما دارای پروفایل هستند. ما می توانیم لینک هر مربی را ارائه دهیم تا آنها بتوانند بازی های هر مربی را تماشا کنند. تمام بازی های این فصل یا فصل گذشته در این پروفایل هستند.

خلیلی درباره امکانات خوب آکادمی پرسپولیس توضیح داد: این حمایت باشگاه است. اگر آقای درویش به من و کادر آکادمی اعتماد نمی کرد و اجازه نمی داد در این سال ها برنامه هایمان را اجرا کنیم، این اتفاقات نمی افتاد. این اتاق کنفرانس و رختکن و… سال به سال و چهار سال است که فراهم شده است و این توسعه ناگهانی رخ نداده است. هر سال توانستیم رویدادهای جدیدی ایجاد کنیم و باشگاه بودجه ای در نظر گرفته است. از طرفی کمک بچه ها بود مثلاً با دو دستگاه فیزیوتراپی به احمد نوراللهی و مهدی طارمی کمک می کردند و نگران این بچه ها بودند.

وی در پایان گفت: چند روز پیش بحث تبلیغاتی داشتیم و در ورزشگاه شهید کاظمی بودیم، علی علیپور و سعید مهری آنجا بودند و بچه های آکادمی را در حال فیلمبرداری دیدند، آمدند و به آنها هدیه دادند. بچه های پرسپولیس همانطور که به باشگاه توجه می کنند به آکادمی هم توجه دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.