افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

افشای دستمزد باورنکردنی خسرو شکیبایی برای فیلم خانه سبز

  • کد خبر : 369223
افشای دستمزد باورنکردنی خسرو شکیبایی برای فیلم خانه سبز

شاید تا امروز کمتر کسی بداند دستمزد خسرو شکیبایی در فیلم خانه سبز چقدر بوده است. به گزارش صبح تایم، خیلی از ما خسرو شکیبایی را با فیلم «هامون» و پس از آن با بازی در سریال «خانه سبز» به کارگردانی بیژن بیرنگ به یاد داریم. خبرآنلاین: خیلی از ما خسرو شکیبایی را با فیلم […]







شاید تا امروز کمتر کسی بداند دستمزد خسرو شکیبایی در فیلم خانه سبز چقدر بوده است.



به گزارش صبح تایم، خیلی از ما خسرو شکیبایی را با فیلم «هامون» و پس از آن با بازی در سریال «خانه سبز» به کارگردانی بیژن بیرنگ به یاد داریم.

خبرآنلاین: خیلی از ما خسرو شکیبایی را با فیلم «هامون» و پس از آن با بازی در سریال «خانه سبز» به کارگردانی بیژن بیرنگ به یاد داریم. بیژن بیرنگ کارگردان سریال خانه سبز درباره دستمزد بازیگران و بودجه ساخت این سریال گفت.

بیرنگ درباره دستمزد خسرو شکیبایی برای بازی در سریال «خانه سبز» گفت: خسرو شکیبایی برای آقای شکیبایی ماهانه یک میلیون تومان بالاترین دستمزد گروه بود، دوازده ماه هم برای «خانه سبز» فیلمبرداری کردیم اما مابقی حقوق طبق زمان او بود.

مثلا خانم مهرانه مهین ترابی ماهی 300 هزار تومان می گرفت. بودجه کمی گرفتیم، مثلا سری اول سریال «همسران» دقیقه ای 34 هزار تومان، سری دوم دقیقه ای 50 هزار تومان بود.

«سرزمین سبز» دقیقه ای 160 هزار تومان بود که با توجه به لوکیشن سنگین و دریا و همه اینها هزینه زیادی برای ما داشت چون در اصل سریال سنگینی بود هم از نظر محتوا و هم از نظر لوکیشن.

البته من و رسام هم کارهای خاصی انجام دادیم که شاید بهترین تصمیم آن زمان بود. همه برنامه های بیشتری ساختند تا پول بیشتری به دست بیاورند، اما قرار بود «خانه سبز» را در 26 قسمت بسازیم، اما در قسمت بیست و یکم آن را تمام کردیم، «دنیا شیرین دریا» قرار بود 50 قسمت بسازد، اما آن را تمام کردیم. در 37 قسمت

ما این کار را به این دلیل انجام دادیم که واقعا هدفمان کسب درآمد نبود، وگرنه سریال هایی بودند که خاص بودند، حتی محتوا با سریال های ما متفاوت بود و هر دقیقه حدود یک میلیون تومان می گرفتند.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.