افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

افشای تقسیمات استان تهران

  • کد خبر : 248964
افشای تقسیمات استان تهران

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مخالف هرگونه تغییر در مرزهای جغرافیایی ری هستیم، گفت: نامه ای با امضای 11 نماینده تهران تهیه و به وزیر کشور ارسال شد. و اعلام می کنیم که با هرگونه تغییر مخالفیم. ما در محدوده جغرافیایی ری حرکت می کنیم. آفتاب […]

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مخالف هرگونه تغییر در مرزهای جغرافیایی ری هستیم، گفت: نامه ای با امضای 11 نماینده تهران تهیه و به وزیر کشور ارسال شد. و اعلام می کنیم که با هرگونه تغییر مخالفیم. ما در محدوده جغرافیایی ری حرکت می کنیم.

آفتاب نیوز:

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران گفت: شنیده ها حاکی از آن است که در این تقسیم بندی کشورها و طرح تشکیل غرب و شرق تهران که در دست بررسی و بررسی است، ممکن است قسمت هایی از ری جدا شود، این موضوع چیست. به نظر ما تصمیم بسیار نامناسبی است و باعث کاهش و از بین رفتن دارایی و سرمایه مردم می شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در همه بخش‌ها هیچ‌کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به شرق یا غرب تهران نیستند که تاکنون به دولت و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مکاتبه کرده‌ایم. . 4 بار و ضمن اعتراض به این تصمیم، از شما تقاضا داریم که محتوای دقیق این مطالعات و بررسی ها را در اختیار ما قرار دهید تا در این تغییرات در نظر گرفته شده، هیچ تهاجمی از شمال به محدوده جغرافیایی شهر ری صورت نگیرد. . به سمت جنوب و مرکز و 5 شهر آن.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه ای با امضای 11 نماینده تهران تهیه و به وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هرگونه تحرک در مرزهای جغرافیایی ری هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.