افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

افشای بوسه عاشقانه سارا حاتمی به عشقش! + بیوگرافی مائده بازیگر سریال ذوب کاری

  • کد خبر : 206382
افشای بوسه عاشقانه سارا حاتمی به عشقش!  + بیوگرافی مائده بازیگر سریال ذوب کاری

خانم حاتمی بازیگر می گوید در فیلم آبی روشن من در دانشگاه بودم و مدرسه خیلی با من همکاری می کرد. نمایش باید به جشنواره می رسید و من خودم را بوسیدم و همه چیز را گذاشتم جز فیلم! سارا حاتمی متولد 1383 در تهران بازیگر نوظهور شبکه خانگی است. او دانش آموز دبیرستانی است […]

خانم حاتمی بازیگر می گوید در فیلم آبی روشن من در دانشگاه بودم و مدرسه خیلی با من همکاری می کرد. نمایش باید به جشنواره می رسید و من خودم را بوسیدم و همه چیز را گذاشتم جز فیلم!

سارا حاتمی متولد 1383 در تهران بازیگر نوظهور شبکه خانگی است. او دانش آموز دبیرستانی است که از کلاس بازیگری وارد سریال «زخم کاری» شد و با بازی مائده در کنار مرتضی امینی تبار به شهرت رسید.

بیوگرافی سارا حاتمی : سارا حاتمی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۸۴) بازیگر ایرانی است. او کار خود را با بازی در سریال «ذوب کاری» (1400) آغاز کرد و سال بعد برای فیلم ژاکت چرمی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

حاتمی متولد 1383 است.او یک برادر بزرگتر دارد. رشته تحصیلی حاتمی در دبیرستان ریاضی و فیزیک بود. او با حمایت مادرش وارد حرفه بازیگری شد و از ۱۲ سالگی این حرفه را آغاز کرد. به گفته او، ناتالی پورتمن، هنرپیشه آمریکایی «همیشه الگوهای بسیاری در ذهن داشت».

سارا حاتمی

حاتمی بازیگری را در کلاس های اشکان خطیبی آموخت و او را به کیومرث مرادی معرفی کرد. مرادی انتخاب بازیگران ژوب کاری (1400) را بر عهده داشت و حاتمی را در اولین تجربه بازیگری خود برای ایفای نقش در این سریال انتخاب کرد. او در این سریال نقش دختری «ساده» و «گیج کننده» به نام مائده را بازی کرد.

سارا حاتمی

حاتمی قبل از این سریال دو سال تئاتر کار کرده بود و یکی از بازیگران نمایش «ماجرای لوطیان، مرد رند» بود که از آبان تا آذر 1396 اجرا می‌شد و با جواد عزتی بازیگر نقش اول این سریال همکاری داشت. مراحل تولید ژوب کاری و آموزش تدوین قبل از شروع فیلمبرداری. او گفت که به این نقش مهمانی نرسیده و از بازی در این سریال چیزهای زیادی یاد گرفته است.

سارا حاتمی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.