افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

افشای اطلاعات کاربران تلگرام از سال ۲۰۱۸ آغاز شد

  • کد خبر : 383351
افشای اطلاعات کاربران تلگرام از سال ۲۰۱۸ آغاز شد

به گزارش بازار، پاول دوروف در تاریخ 2 اکتبر در پستی در کانال تلگرامی خود در مورد افشای آدرس IP و شماره تلفن حساب‌های مرتبط با فعالیت‌های مجرمانه توضیح داد و اظهار داشت که احتمالاً پست قبلی من مربوط به نحوه عملکرد تلگرام است. . یک تغییر بزرگ رخ داده است. اما، در واقعیت، چیز […]

به گزارش بازار، پاول دوروف در تاریخ 2 اکتبر در پستی در کانال تلگرامی خود در مورد افشای آدرس IP و شماره تلفن حساب‌های مرتبط با فعالیت‌های مجرمانه توضیح داد و اظهار داشت که احتمالاً پست قبلی من مربوط به نحوه عملکرد تلگرام است. . یک تغییر بزرگ رخ داده است. اما، در واقعیت، چیز زیادی تغییر نکرده است.

بنیانگذار میلیاردر تلگرام هفته گذشته اعلام کرد که تلگرام “شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی” خود را در سطح جهانی به روز کرده است تا از سوء استفاده های بعدی جلوگیری کند. بازبینی‌ها روشن می‌کند که آدرس‌های IP و شماره تلفن کاربرانی که قوانین پلتفرم را نقض می‌کنند ممکن است در پاسخ به درخواست‌های قانونی معتبر با مقامات به اشتراک گذاشته شود.

مدیر عامل تلگرام در پست روز چهارشنبه خود گفت: این پلتفرم از سال 2018 آدرس IP و شماره تلفن مجرمان را مطابق با سیاست های حفظ حریم خصوصی خود در اکثر کشورها در اختیار مقامات قرار می دهد.

وی نوشت: هر بار که درخواست رسمی قانونی از خطوط ارتباطی مربوطه دریافت می کنیم، آدرس IP و شماره تلفن مجرمان خطرناک را فاش می کنیم. این روند از هفته گذشته ادامه دارد.

دوروف “ربات شفافیت” تلگرام را برجسته کرد که برای ارائه تعداد درخواست های پردازش شده برای افشای داده ها به مقامات طراحی شده است. وی گفت: به عنوان مثال در برزیل، تلگرام در سه ماهه اول امسال 75 درخواست حقوقی، در سه ماهه دوم 63 مورد و در سه ماهه سوم 65 مورد را اعلام کرده است. در هند که بزرگترین بازار تلگرام است، این شرکت در سه ماهه اول به 2461 درخواست قانونی، در سه ماهه دوم به 2151 و در سه ماهه سوم به 2380 درخواست پاسخ داد.

اصول اولیه تلگرام تغییر نکرده است

دوروف گفت: اخبار هفته گذشته نشان داد که تلگرام سیاست حفظ حریم خصوصی خود را در بسیاری از کشورها یکسان کرده است.

مدیرعامل تلگرام تاکید کرد: اصول اولیه این پلتفرم تغییر نکرده است و این شرکت همواره به دنبال رعایت قوانین داخلی و مرتبط با آن است تا زمانی که با ارزش‌های آزادی و حریم خصوصی تلگرام مغایرت نداشته باشد.

شفاف سازی دوروف در مورد سیاست های افشای اطلاعات کاربران تلگرام حدود یک ماه پس از دستگیری وی در 28 اوت در پاریس به اتهام تسهیل فعالیت های مجرمانه در تلگرام صورت گرفت.

طبق گزارش Cointelegraph، پاول دوروف از آن زمان به‌طور مداوم اقدامات تلگرام را برای مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی در این پلتفرم به‌روزرسانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.