افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

افشاگری نکونام علیه سامی/ اگر صحبت کنم باید از فوتبال بروند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370836
افشاگری نکونام علیه سامی/ اگر صحبت کنم باید از فوتبال بروند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به صحبت های داوود حقدوست مشاور فرشید سامی مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش نشان داد و گفت: خدا را شکر آنچه دو هفته پیش گفتم همین بوده است. تایید کرد و متاسفم که این عزیزان نمی دانید که این استقلال است و استقلال باید به […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به صحبت های داوود حقدوست مشاور فرشید سامی مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش نشان داد و گفت: خدا را شکر آنچه دو هفته پیش گفتم همین بوده است. تایید کرد و متاسفم که این عزیزان نمی دانید که این استقلال است و استقلال باید به نتیجه برسد. تنها چیزی که برای استقلال برنامه ریزی کرده بودند و آینده داشتند این بود که استقلال به الغرافه ببازد، او به نساجی ببازد، در دربی ببازد، به السد ببازد و مردم اعتراض کنند که نکونام باید برود.

جواد نکونامه در پاسخ به این سوال که اگر استعفا می داد و واکنش نشان می داد نام خود را حفظ می کرد، گفت: ما در ایران زندگی می کنیم، قوانین بعضی چیزها فرق می کند. بازی در الهلال را رها کردم چون اتفاقاتی افتاد و به من بی احترامی کردند در حالی که استقلال بهترین نتایج را می گرفت. اگه الان برم میگن اسمم حذف شده. اگر این کار را نکنم، این صحبت ها پیش می آید و این دوگانگی به وجود می آید. من کار خودم را انجام می دهم، هر زمان که در کارم اشتباهی می بینم و به سمتم سنگ پرتاب می شود، سعی می کنم خویشتن داری کنم و با کمتر حرف زدن شرایط آرامش و استقلال را ایجاد کنم.

نکونام درباره لزوم آرامش در تیم در آستانه دربی گفت: از سال 91 که برای استقلال بازی کردم در سال 92 یک جام گرفتیم و از سال 92 تا 1402 30 جام توزیع شد و استقلال چند جام می برد. برد؟ من کارم را انجام می دهم و برای موفقیت استقلال می جنگم. هفته گذشته صحبت کردم و حرفم درست بود. امروز همه چیز مشخص شد. آنها می خواستند ما مقابل الغرافه شکست بخوریم. اما نمی دانند این ناکامی به نام استقلال ثبت شده است نه به نام نکونام.

وی گفت: دیروز بازی کردیم و یکی از مربیان باشگاه دنبال تیم نبود. اصلاً مدیرعامل کجاست؟ بازیکنان من امسال حقوق نگرفتند، 1 درصد پول را نگرفتند، چیزی نگفتند و سعی کردند ساکت باشند. صحبت های امروز نقطه به نقطه به مدیرعامل گفته شد و من با آنها تماس گرفتم و این را گفتم اما پاسخی ندادند. این سخنان کاملا نادرست بود.

وی ادامه داد: با مهرداد محمدی کاری کردند: هنوز این بازیکن را نداریم و نمی دانیم چه زمانی می توانیم از او استفاده کنیم. در مورد آرمین سهرابیان فردا حرفی برای گفتن دارم. آقای سامی کاری کرده که اگر بگویم باید فوتبال را رها کند. او بدون اجازه من کار اشتباهی انجام داد که اجازه نداشت. باید بدانید که نمی توانید من را در مقابل امثال هاشمی نسب و آتیلا حجازی قرار دهید. اشتباه می کند و به تیم و باشگاه استقلال ضربه می زند.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا این حملات و فشارها او را از کارهای فنی منحرف می کند، گفت: متاسفانه این اتفاق افتاده است. انشاالله با این شرایط بدون پول امکاناتی که برای باشگاه ایجاد کرده اند دربی و السد را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط در باشگاه می ماند، گفت: باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد. من تا الان برای استقلال جنگیده ام. اگر الان ایستادم و منتظر ماندم به این دلیل است که استقلال از هر چیز دیگری مهمتر است. من آمادگی ندارم و می گذارم استقلال موفق شود و هرکسی که می خواهد استقلال را موفق کند بیاورم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.