افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

افشاگری نوه محمدعلی کلی از مبارزه با افسردگی و اعتیاد

  • کد خبر : 141128
افشاگری نوه محمدعلی کلی از مبارزه با افسردگی و اعتیاد

آفتاب نیوز: بسیاری از طرفداران هنرهای رزمی مختلط (MMA) فکر می کنند که Biagio Ali Walsh بزرگترین مبارزه زندگی خود را با جوئل گالارزا لوپز در MMA خواهد داشت. اما نوه محمدعلی کلی زمانی مبارزه سخت تری با سوء مصرف مواد مخدر و افسردگی داشت. به گزارش روزیاتو، این مبارز 25 ساله که همچنان آماتور […]

آفتاب نیوز:

بسیاری از طرفداران هنرهای رزمی مختلط (MMA) فکر می کنند که Biagio Ali Walsh بزرگترین مبارزه زندگی خود را با جوئل گالارزا لوپز در MMA خواهد داشت. اما نوه محمدعلی کلی زمانی مبارزه سخت تری با سوء مصرف مواد مخدر و افسردگی داشت.

به گزارش روزیاتو، این مبارز 25 ساله که همچنان آماتور محسوب می شود، با رکورد 1-5 در مبارزات در قفس، در مبارزه با لوپز در 25 نوامبر نگاه مثبتی خواهد داشت و گفته شده است که در صورت پیروزی. ، او به یک مبارز حرفه ای در زمینه هنرهای رزمی تبدیل خواهد شد.

نیکو علی والش برادر بیاجیو و عمه اش لیلا علی با فعالیت در بوکس حرفه ای راه محمدعلی را دنبال کردند. اما برای Biagio، MMA بسیار بیشتر از راهی برای کسب درآمد و شهرت است.

بیاجیو علی والش قبل از اولین مبارزه در قفس خود در سال گذشته با اعتیاد به مواد مخدر مبارزه کرد.

او گفت: “من در سین سیتی، لاس وگاس زندگی می کنم؛ بنابراین، دسترسی به انواع داروها برای من آسان است. وقتی فوتبال را تمام کردم، فکر کردم، من آزادم! مجبور نیستم زود بیدار شوم. صبح و به تمرین بروم. به همین دلیل من آنچه را که می خواستم انجام دادم. “من فقط می خواستم از شر دردی که از نظر روحی و روانی تجربه می کردم خلاص شوم.”

«احساس ناراحتی کردم. چون در فوتبال فرصت هایی که انتظار داشتم را نداشتم. انتظارات زیادی از طرف من وجود داشت. این فقط مرا بی حس می کرد و از نظر روحی به من کمک نمی کرد. اما از زمانی که تمرینات MMA را شروع کردم، آن را جدی گرفتم و تصمیم گرفتم مبارزه کنم. MMA مرا مجبور می کند که سالم زندگی کنم.

با توجه به سابقه خانوادگی بیاجیو، می توان انتظار داشت که او ورزش بوکس را انتخاب کند. وی درباره دلیل انتخاب رشته رزمی ترکیبی گفت: در کودکی همیشه بچه بدی بودم، در اعماق وجودم همیشه عصبانی بودم، نمی دانم این احساس از کجا نشأت می گرفت، MMA بی رحم و تهاجمی است و من فکر می کنم که “این با شخصیت من سازگار است.”

او پس از باخت به بیاجیو در اولین مبارزه خود، 5 برد متوالی کسب کرده است. او از پدربزرگش که به عنوان بزرگترین بوکسور تاریخ شناخته می شود تشکر کرد و گفت: “از کودکی مبارزات پدربزرگم را تماشا می کردم. مبارزه او با کلیولند ویلیامز مورد علاقه من است. او در آن زمان در اوج خود بود. مقدار زیادی از او “.

با کمال تعجب، علی والش گفت که او همچنین از بزرگ‌ترین رقیب پدربزرگش، جو فریزیر، درس‌هایی آموخته است: «کشتی‌گیر مورد علاقه دوست من مدز برنل، جو فریزر بود و سبک او شبیه فریزر است. بنابراین هر بار که ما دعوا می کنیم، مانند دعوای محمد علی و فریزر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.