افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

افشاریان: داور دربی انتخاب شده و دارای مجوز VAR است/ مسابقات حساس را با سیستم VAR برگزار می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222723
افشاریان: داور دربی انتخاب شده و دارای مجوز VAR است/ مسابقات حساس را با سیستم VAR برگزار می کنیم – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد که تیم داوری دربی مقابل تهران از قبل مشخص شده است اما از اعلام اسامی داوران این دیدار خودداری کرد. خداداد افشاریان امروز (سه شنبه) درباره آخرین وضعیت انتخاب داوران دربی 112 تهران گفت: بدون شک دربی با سیستم داوری ویدیویی VAR برگزار می شود و در اینجا […]

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد که تیم داوری دربی مقابل تهران از قبل مشخص شده است اما از اعلام اسامی داوران این دیدار خودداری کرد.

خداداد افشاریان امروز (سه شنبه) درباره آخرین وضعیت انتخاب داوران دربی 112 تهران گفت: بدون شک دربی با سیستم داوری ویدیویی VAR برگزار می شود و در اینجا نیز اعلام می کنیم که یکی از داوران در خانم مهسا قربانی در اتاق VAR حضور خواهند داشت. با توجه به حساسیت بازی هفته آینده از اعلام تیم داوری خودداری می کنیم اما در عین حال باید بگویم که تیم داوری هم اکنون نهایی شده است.

وی در خصوص اینکه آیا فیفا دستور انتخاب داور را داده است یا خیر، تصریح کرد: فیفا توجهی نکرد و از آنجایی که خانم قربانی مجوز VAR داشت برای این مسابقه انتخاب شد. ایشان یک بانوی بزرگ داوری است و از آنجایی که در اتاق VAR می نشیند، رفتارها و صحنه ها را تحلیل می کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به درخواست تیم ها برای استفاده از VAR در سایر مسابقات گفت: بعد از دربی با توجه به حساسیت مسابقات، VAR را پیش خواهیم برد. دو طرف گیر کردیم و دیدیم بازی ها حساس است، بازی را با سیستم VAR تحمل می کنیم.

افشاریان درباره اینکه آیا داور منتخب دربی اخیرا از تاجیکستان مجوز VAR گرفته است یا خیر، گفت: داوری مشخص نیست! داوری که در دربی قضاوت می کند مجوز دارد. تا فردا از من بپرسید در مورد اسم داور چیزی نمی گویم!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)